jalu Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Origineel bericht van: elflamingo Oke dan ga ik gewoon eens kijken hoe de kathrein werkt met deze upgegrade 1.05 firmware Één ding kan ik in ieder geval melden: het zappen op FTA zenders gaat een stuk sneller met de 1.05 firmware; en de stabiliteit is nog steeds prima in orde. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Spiderman1974 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb er nu ook het PKT Mod 1.05 (Fix) image op staan. Ik moet zeggen dat alles tot nu toe goed werk en de aangepaste settings lijst van Niels is zeker een toegevoegde waarde. Bedankt niels. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Niels Wagenaar Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: Spiderman1974 Ik heb er nu ook het PKT Mod 1.05 (Fix) image op staan. Ik moet zeggen dat alles tot nu toe goed werk en de aangepaste settings lijst van Niels is zeker een toegevoegde waarde. Bedankt niels. Oh shucks Dank je wel voor de positieve feedback! Ik denk dat ik maar eens de gehele lijst netjes ga bijwerken. Want de Hotbird gedeelte is ook een zootje. En ik mis ook MTV Networks in mijn lijst. Dus ik heb nog redelijk wat werk te doen. Maar inderdaad, PKT Mod is behoorlijk stabiel. Ik ben uitermate tevreden met mijn Kathrein momenteel. Niels Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Niels Wagenaar Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 En voor de geintresseerden, ik heb even vlot een nieuwe lijst gemaakt voor de Kathrein. Onder andere de toevoeging van MTV Networks is een verbetering (en deze gekoppeld aan de Favoriet Benelux) en heb het één en ander iets in volgorde veranderd. Let even op, het is WIP. Je kan hem vinden in het nieuwe aangemaakte topic hiervoor Eventuele aanbevelingen, etc ook daarin plaatsen. Want de lijst zou ook moeten werken op firmware 1.04, etc. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
MacGuinness Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Iemand enig idee hoe je in het extra menu komt? <menu><rodeknop> werkt niet. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast aart44 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: Niels Wagenaar BTW, er is geen Red Button en Geen WebIf. Het is een mod-image op basis van de officiele 1.05 firmware. Dus verwacht geen AAF-variant. Mvg, Niels Wagenaar Nee je kunt er niet inkomen volgens Niels.
MacGuinness Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 O, niet gelezen. Maar er is toch een emu aan boord? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Niels Wagenaar Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Overigens, er is weer een nieuwe PKT mod uit (PKT MOD 1.05a). Nog geen linkje (ben bezig om te registreren) en mijn Pools is belabberd wat betreft de changelog. Overigens nog een ander nieuwtje, MDCAMD 1.30 zal niet uitkomen voor de Kathrein UFS-910. Niet zolang het probleem met de Russische EPG is opgelost Linkje kan je krijgen via PM. Vanwege de censuur kan ik de link niet plaatsen Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen