Noordzee Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Ze zijn goed bezig ! Vanwege de verkoop van de 1 miljoenste smartcard mag ik 2 weken gratis en vrijblijvend kijken naar het Top-pakket. http://www.canaldigitaal.nl/feest/ Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
1pm Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 kreeg em hier ook (de brief) zat ook een golden smartcard bij met wat info erop. nou we zijn benieuwd 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
edbe Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 ik krijg nooit zo een brief voor evt. een gratis kijk periode maar je kunt niet alles krijgen 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Elwin Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Hier ook geen brief gekregen. Zou het liggen aan het zenderpakket dat je bij hun afneemt?
Johan45 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb hier twee brieven waarvan de kaart STB pakket heeft. Gelukkig geen brief van de kaart waar een toppakket opzit. Vult u rustig aan !!!
Rocketscientist Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 De post staakt vandaag in Amsterdam en toch lag hij op de mat? Ik ben benieuwd of Irdetokaart houders ook kunnen kijken. ( Kees, als jij dit leest, stuur even een PM ) Verder een prima aktie. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Noordzee Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Ja hoor, ook voor Irdeto. Ik heb de brief gekregen voor een Irdetokaartje zonder abonnement, dus met alleen Nederland 1/2/3. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Rocketscientist Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Citaat: Kees, als jij dit leest, stuur even een PM Ja hoor, ook voor Irdeto. Kees Faerber als feedhunter? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Fiene56 Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Kom net thuis en hier ook die brief in de post. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
fritsk Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Ik dacht ook mee te vieren. Kreeg meteen een mailtje dat ik aan een Thema-pakket vast zit. Ik weet niet of ik verkeerd geklikt heb, of er ingeluist ben. Advies aan allen; Let goed op. VU+ Duo met VTI3.1 image + Rotor Moteck SG2100 - Schotel Triax 88cm + Triax 78cm met 4xLNB (Disecq) ======== wie het weet mag het zeggen ======
wammeswaggel Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Jammer genoeg heb ik al een Basis-pakket, dus ik zal wel niet in aanmerking komen voor zo'n "Lekkermaak" aanbieding. Ik kreeg overigens wel vandaag een Email van CDS over het HD-pakketje. Daar had ik me natuurlijk allang voor aangemeld(vrijblijvend). Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
stauffie Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 yepp hier ook een brief ontvangen met een gratis actie coupon eraan maar het vreemde is de brief zegt gratis maar het vinkje bij automatisch afschrijven is al anngevinkt dus ik zie er maar vanaf. ik kijk toch zelden naar de nederlandse zenders met de kaart.
Ron Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Citaat: hier ook een brief ontvangen met een gratis actie coupon eraan maar het vreemde is de brief zegt gratis maar het vinkje bij automatisch afschrijven is al anngevinkt dus ik zie er maar vanaf Citaat: Ik dacht ook mee te vieren. Kreeg meteen een mailtje dat ik aan een Thema-pakket vast zit. Ik weet niet of ik verkeerd geklikt heb, of er ingeluist ben. Het zal eens niet waar zijn dat je er weer "Gratis" ingeluist wordt. Een vos verliest nooit zijn streken:-(( Ron
satcat Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Als je perse negatief wil zijn valt er altijd wel iets te vinden. Canaldigital geeft met het vinkje aan dat als je iets bestelt, het alleen kunt betalen met automatische incasso. Canaldigital zendt je een bevestigingsemail dat je iets besteld hebt ook om te voorkomen dat je perongeluk iets aangeklikt hebt. Zo kun je tijdig annuleren zoals bij ieder ander internet product. Dit ook om grapjes van andere mensen te voorkomen. Zo zie je,het valt eigenlijk wel mee he.
Gast Agent Mike Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: satcat Als je perse negatief wil zijn valt er altijd wel iets te vinden. Canaldigital geeft met het vinkje aan dat als je iets bestelt, het alleen kunt betalen met automatische incasso. Canaldigital zendt je een bevestigingsemail dat je iets besteld hebt ook om te voorkomen dat je perongeluk iets aangeklikt hebt. Zo kun je tijdig annuleren zoals bij ieder ander internet product. Dit ook om grapjes van andere mensen te voorkomen. Zo zie je,het valt eigenlijk wel mee he. hoe is het eten in de CD-bedrijfskantine ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen