Sigma Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 volgens mij moet jij de regels even op nieuw lezen ik maak inderdaad reclame voor een merk maar noem geen bedrijf ja en als je dan de speks naast elkaar ziet dan weet je gelijk hoe het zit! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Ome Merde Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 tis maar waar iemand bij zweert. hier thuis heb ik uitsluitend Linksys apparatuur met dd-wrt firmwares, geen enkel ander merk komt er hier naar binnen. draait al tijden super ... merDe deze ruimte is te huur
exciter Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Dat zeg ik, U.S.R! En zo kunnen we weer blijven gaan... :D TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Bocky Wocky Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb dus nu een WRT54GL v1.1 gekocht. Ik gebruik hem alleen als hub en wireless AP. Daarom even 2 vraagjes over de dd-wrt firmware: - Wat is voor mij de meerwaarde als ik er dd-wrt firmware op zet? - Kan ik altijd weer terug naar de standaard Linksys firmware? B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Ome Merde Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 het lijkt soms dat dd-wrt firmwares stabieler draaien echter heb ik er velen met standaard versies weggezet en die draaien allemaal prima. indien de linksys out-of-the-box aan je wensen voldoet is het mijn inziens niet nodig er dd-wrt op te knallen ... merDe deze ruimte is te huur
Thomas2000 Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb ze om een grotere afstand te overbruggen. Ik heb ze op 85 mw staan en heb goed bereik. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Bocky Wocky Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Geplaatst: 28 april 2008 Ok, dan laat ik even voor wat het is. Eerst maar eens kijken hoe stabiel de standaard firmware is. Extra vermogen heb ik niet nodig. Ik heb genoeg signaal in huis en in de tuin. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen