Ga naar inhoud


patchen Philips Palco (kan ik nog terug)


Philips

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb veel waardering voor de Philips-patch site waarin goed is uitgelegd hoe de 5816 is te patchen. Ik heb drie vragen over het patchen.

a) kun je nog terug naar de begin (huidige) situatie. Dit ingeval C- nog iets bedenkt wat met een gepatchste 5816 problemen op zou leveren.

b)blijft het mogelijk met een gepatchste 5816 naar de huidige nl zenders + rood en blauw te kijken.

c) geldt vraag b ook voor een minimale abo

d) ik heb Astra+Hotbird. Kan ik Palco met een "duck" file aanpassing krijgen.

Phill<p>[ 02-12-2001: Bericht gewijzigd door: Philips ]<p>[ 05-12-2001: Bericht gewijzigd door: Philips ]</p>

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<p>Je kan altijd weer terug naar je oude instellingen mits je alles saved.

Dus flash en eeprom even op een disk veillig stellen.<p>verder blijf je gewoon C+ ontvangen, mits je daar natuurlijk het juiste abonnement hebt.<p>Groetjes CrazyMotha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CrazyMotha:

bedankt voor je reactie...het antwoord is duidelijk..<p>Alleen de Palco vraag blijft nog onduidelijk voor me...kan ik via Hotbird en de patch en de juiste kaart Palco ontvangen..

Ik had altijd de indruk dat mijn box + kaart alleen voor astra werkte... dus als ik slim ben dan...kan ik er nog meer mee.!!

Of zit ik nu op het verkeerde spoor.?

Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

de patch naar DSX6071V4 + hotmal/astra indeling is gelukt met dank (voor de energie) aan allen die dit mogelijk maken..!!

Palco is zichtbaar. Taquilla en pvp zenders nog niet ...de oorzaak is denk ik het gebruik van de duck file.

Of heb ik dit verkeerd en heb ik nog iets over het hoofd gezien?

gr. Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...