interstate Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 wie wet raad ik kan geen enkele cam met canaaldigitaal kaart draaiend krijgen bevriest of stopt na 20 sec en blijft zich herhalen het is een mutant 200
Beros Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Hasjo, Welke image? Draai GP met CCCam. Grtz, Adje aka Beros
interstate Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Geplaatst: 26 april 2008 ik draai met gemeni maar doet dit ook met sf team
Ome Merde Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 hoe vol is je /var ? heb je na installatie wel een factory reset gegeven vanuit het menu ? merDe deze ruimte is te huur
interstate Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Geplaatst: 27 april 2008 ook al geprobeerd en var staat op 45 %
Ome Merde Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 ik heb Pli Helenite nog in de mutant 200s staan met cccam, al tijden niet meer aangehad maar vanmiddag tijdens de GP van Barcelona, vanwege schreeuwende kinderen maar weer eens aangevuurt, probleemloos .... dusssss, knal pli d'r es in zou ik zeggen .... merDe deze ruimte is te huur
interstate Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Geplaatst: 27 april 2008 ga het deze week proberen maar ik heb de gemeni image al bij 4 mankompleet geinstaleerd probleemloos ik denk dat er van eenoude image iets is blijven staan
Dutchsat Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Ik zou het even niet zoeken in de Image. Ome Merde geeft al een Clue, oude versies van Cccam werken zonder problemen. Er zijn problemen met CCcam, je moet terug naar Versie 2.0.4 of lager. Andere Cam's ondersteunen CD maar beperkt. Het beste kun je de laatste Mgcamd nemen en een oudere CCcam, dan moet eea probleemloos werken. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Niels Wagenaar Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: Dutchsat1 Ik zou het even niet zoeken in de Image. Ome Merde geeft al een Clue, oude versies van Cccam werken zonder problemen. Er zijn problemen met CCcam, je moet terug naar Versie 2.0.4 of lager. Andere Cam's ondersteunen CD maar beperkt. Het beste kun je de laatste Mgcamd nemen en een oudere CCcam, dan moet eea probleemloos werken. Of even de laatste Enigma image downloaden en deze installeren. Deze heeft namelijk een "fix" die het CCcam probleem oplost. Je mist alleen de de Blue Panel, etc. Volgens mij is de laatste ABCom image wel gebaseerd op deze laatste editie. Overigens, de Enigma edities waarbij je de MID moet instellen op een DB-type schijnt dit probleem ook niet te hebben. Alleen de native firmware van DGStation en native Enigma die gebruik maken van de IP-Box/DGStation MID's. Ook zwerft er een gehackte CCcam rond die het probleem oplost van de freezes en ook de tweede SC-slot ondersteund. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
interstate Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Geplaatst: 28 april 2008 waar kan ik komleet cc cam lager dan 2.04 halen ik heb nl 2.04 er in staan
Niels Wagenaar Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: interstate waar kan ik komleet cc cam lager dan 2.04 halen ik heb nl 2.04 er in staan Je kan zonder problemen gebruik maken van CCcam 2.0.8 (bijvoorbeeld) maar je moet wel gebruik maken van de laatste Enigma editie. Deze heeft de fix zodat CCcam 2.0.4+ zonder freezes draait op een DGStation/ABcom machine. Check even de Denktenk site voor de laatste edities. Houd er wel rekening mee, dat de zogenaamde Gemini en PLI editities geen officiele edities zijn. Het beste kun je gaan voor de ABCom Enigma omdat deze wel is gebaseerd op de laatste edities. Gebruik anders Google en zoek naar de CCcam208 voor ipbox. Dit is een speciale editie die zonder freezes draait op DGStation/IPBox hardware en die ook de tweede SC-slot ondersteund op de 400S. Voor lagere edities van CCcam (of eigenlijk Enigma releases, Denktenk, etc), Google is your friend. En volgens mij zijn er op Sat4all nog topics te vinden waarin de oude edities zijn opgenomen als bijlage. Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Dutchsat Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Dank je Niels, dat klopt ook, even in dit forum gezocht, kennelijk een draadje gemist. Ikzelf had bij alle ontvangers de Cccam overschreven, maar inderdaad, dank voor de tip. Kijk eens naar deze draad... http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1488852 Op denktenk staan ook de oudere versies van CCcam, maar in deze draad staan dus ook andere oplossingen, gewoon de juiste versie van enigma installeren met de fix erop.... VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
interstate Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Geplaatst: 30 april 2008 hallo ik heb gemeni 3.6 er in gezet met cc cam 2.0 problemen voor bij bedankt allemaal
interstate Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Geplaatst: 30 april 2008 nu ik 3.6 van gemeni heb geinstaleerd mis ik de taal keuze wie weet daar nog iets op
borsjea Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Heb je ook al wat geprobeerd met een DVB API regel in je CCcam.cfg? # Option to override autodetected dvb api version. Restart needed. # #DVB API: <value> # # <value> <1 = no dvb, 1 = dvb api 1, 3 = dvb api 3 # # WARNING: only use when autodetect fails! # #example, disable nonworking dvb hardware: #DVB API: -1 HAd een soortgelijk probleem bij een kennis met een relook, daar dvb api:1 ingevoerd en het werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen