Gast Kruuk Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Vanaf USB eerst dit erin.... BOOT_6000_SA_B001D_RY_TKFront_006.56 daarna dit erin.... Super Plus_RYEC007B_29_041508_NB4C1N0_MCAS_pz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Dan moet het toch echt werken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kruuk Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Zou ja,maar ik ben er nog niet uit,krijg niet HET menu voor CS te voorschijn,ook PWorld en TPS blijven donker. Morgen maar weer eens verder kijken,geloof het voor vandaag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Is logisch, want als je het CSmenu niet kan krijgen dan staat je EMU ook uit. Zo maar 's een dom idee, heb je 'm al terug gezet naar fabrieksinstellingen? En dan nog m,aar 's flashen? Want die loader en die soft zouden er nu in moeten zitten, hoewel 'ie zich EXACT gedraagt alsof de oude loader en de originele soft er nog in zit! :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kruuk Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Nou de wonderen zijn de wereld niet uit,er komt steeds meer licht,en ooooh wat is het voetbal mooi in HD bij PWorld. Moest wel het een en ander veranderen,jammer dat er nog geen edit voor is,maarja het werkt na 32 bit in tikken. Alleen het newcamd gebeuren ben ik niet tegen gekomen. Heb jij dat al aan de gang Spotvogel ??? graag even een berichtje via PM als je daar iets meer van weet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Nou moe? Als je bij je EMU kan kan je toch ook bij je netwerk, dus bij de newcamdclient, oftewel de serverinstellingen? Ik neem aan dat de 1117 nu werkt, vraag me alleen af waarom eerst niet? Je hebt dus in dat secret menu EMU aangezet, even controleren of netwerk daar ook aan staat! Vervolgens klik je netwerk aan, je handhaaft gewoon DHCP, en wat je bij serverinstellingen moet doen zal je toch wel duidelijk zijn???? Oh ja, je moet newcamd 5.25 kiezen...... Exacter kan ik het je nu niet vertellen, zit nu niet meer bij dat ding... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Met deze editor kan je een softcam aanpassen; vervolgens kan je 's proberen 'm met STBlink of een USB stick over te bengen. Ben benieuwd! Als je toch gaat spelen probeer dan ook 's ITV HD via de settingseditor aan de praat te krijgen; ik heb tot u toe alleen beeld, geen geluid. Maar wat heb je nou gedaan dat de EMU plots werkt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kruuk Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Heb hem eerst terug gezet op fabrieksinstelling,daarna ging het goed,nou moe,nee zere ogen v/h scherpe beeld Ik laat het je nog wel weten of het lukt met ITV_HD,bedankt voor al je service. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Heb je nou eindelijk gevonden waar je je newcamdservertjes in moet vullen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kruuk Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Gevonden,helaas dat die niet werkt op versie 5.28,wie weet komt er eerdaags nieuwe software uit,heb weinig zin om de server terug te zetten naar 5.25,hij loopt nu net zo lekker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satede Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Maar werkt dat niet newcamd 5.25 op een newcamd 5.28 server laten connecten The birdman has left the building Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satede Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Kruuk Wie zou er zo goed zijn om een foto te plaatsen v/d achterzijde van deze ontvanger ? bvd Dat ding staat al een hele dag voor je neus The birdman has left the building Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Hoeft niet! Werkt wel! Als je newcamd installeert dan zit in dezelfde directory ook cardserver. Die ga je gebruiken, en daar laat je de SAB op inloggen, en ook de EMU (in jou geval vermoedelijk newcamd, in mijn geval CCcam) van je DB; die testopstelling heb ik ook draaien. Mocht je aan meer CS doen, dan kunnen die clients gewoon op je EMU ingelogd blijven. Het enige nadeel is dat ik er nog niet in geslaagd ben om updates in de cardserver te krijgen....... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kruuk Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Zo Satede hebben ze je ook weer los gelaten,dacht al die is met groot verlof gestuurd Die foto maak ik morgen wel,kunnen de mede satters ook eens een behoorlijke afbeelding zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satede Geplaatst: 17 mei 2008 Delen Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Hoeft niet! Werkt wel! Als je newcamd installeert dan zit in dezelfde directory ook cardserver. Die ga je gebruiken, en daar laat je de SAB op inloggen, en ook de EMU (in jou geval vermoedelijk newcamd, in mijn geval CCcam) van je DB; die testopstelling heb ik ook draaien. Mocht je aan meer CS doen, dan kunnen die clients gewoon op je EMU ingelogd blijven. Het enige nadeel is dat ik er nog niet in geslaagd ben om updates in de cardserver te krijgen....... Welke newcamd bedoel jij met installeren ? The birdman has left the building Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen