Ga naar inhoud


[SAB Ultimate HD Super Plus] Ervaring gevraagd.


Gast Kruuk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zelf even alles per TP laten lopen,dan edit die handel en terug zetten.

Het is even wat werk,maar als het klaar is dan blijf je kijken.

Nieuwe software komt er begin Juni uit,dat kan alleen nog mooier worden. laugh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ff de sab naast de DM800 gezet maar wat een verschil in beeld zeg. Het is echt een vergelijking tussen een porsche en een lada

Die dreambox komt niet eens in de buurt qua beeld met de Sab.

Zo'n dreambox is wel leuk met zijn plugins maar ik koop een ontvanger om er mee tv te kijken als ik leuke plugins wel hebben dan draai ik die wel op een pc gaat een stuk beter en sneller.

En het cardsharen werkt op goed. dus echt een mooi ding en dat voor de helft van het geld waar je een dm800 voor koopt. :D:D

 

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Zo ff de sab naast de DM800 gezet maar wat een verschil in beeld zeg. Het is echt een vergelijking tussen een porsche en een lada
Die dreambox komt niet eens in de buurt qua beeld met de Sab.
Zo'n dreambox is wel leuk met zijn plugins maar ik koop een ontvanger om er mee tv te kijken als ik leuke plugins wel hebben dan draai ik die wel op een pc gaat een stuk beter en sneller.
En het cardsharen werkt op goed. dus echt een mooi ding en dat voor de helft van het geld waar je een dm800 voor koopt. :D:D


Betreft cardsharen ben ik het volkomen oneens.
De sab kan je alleen maar op "oude" cardsharing servers gebruiken.
De DM800 blijf je plezier mee hebben omdat je een universeel plugin kan installeren welke steeds verder word ontwikkeld.
Voor SAB moet je hopen dat de nieuwe protocollen bekend worden gemaakt (wat waarschijnlijk niet gebeurd) tevens worden de protocollen steeds moeilijker ook al zou de protocol beschikbaar komen dan is het hopen dat een turks/ koreaans fabrikant het goed kan implanteren.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik heb hier gewoon en newcamd servertje draaien en dat gaat prima en de rest van de sleuteltjes zet ik handmatig erin en alles gaat gewoon open hoor. dus ik weet niet waarom ik allemaal andere cam's moet hebben . Als het werkt dan werkt het gewoon.

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY


Betreft cardsharen ben ik het volkomen oneens.
De sab kan je alleen maar op "oude" cardsharing servers gebruiken.
De DM800 blijf je plezier mee hebben omdat je een universeel plugin kan installeren welke steeds verder word ontwikkeld.
Voor SAB moet je hopen dat de nieuwe protocollen bekend worden gemaakt (wat waarschijnlijk niet gebeurd) tevens worden de protocollen steeds moeilijker ook al zou de protocol beschikbaar komen dan is het hopen dat een turks/ koreaans fabrikant het goed kan implanteren.


Oh ja wat maakt het uit een DM met g*ybox is best aardig het fijne ervan is een hoop zenders die je niet kunt verstaan,voor het NLpakket en HD zie ik toch liever de SAB.
Het kan wel zo zijn van Turkse import,volgens mij hebben die lui al langer satteliet ontvangst dan wij in NL.
Ik kan me ook nog voor de geest halen dat de DM voor het eerst op de markt kwam,dat was toen ook een dramadoos,het is dat onze oosterburen ermee aan de gang zijn gegaan anders was het ook niks geworden toch ???
Vergeet niet de SAB is net uit,en kan nu al meer als de DM in een half jaar tijd toen.
Het is kwa prijs zeker geen slechte ontvanger en betaalbaar voor de gewone man.
Wie het groooote geld heeft die koopt al snel een ontvanger met veel toeters en bellen eraan,of anders word die je wel aangesmeerd met leuke verkoop praat.
Ik blijf deze ontvanger op de voet volgen met de software die uitkomt.
Als het niks is,dan is er nog geen nood,zet ik de DM gewoon weer aan laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kruuk
Origineel bericht van: LINKEY


Betreft cardsharen ben ik het volkomen oneens.
De sab kan je alleen maar op "oude" cardsharing servers gebruiken.
De DM800 blijf je plezier mee hebben omdat je een universeel plugin kan installeren welke steeds verder word ontwikkeld.
Voor SAB moet je hopen dat de nieuwe protocollen bekend worden gemaakt (wat waarschijnlijk niet gebeurd) tevens worden de protocollen steeds moeilijker ook al zou de protocol beschikbaar komen dan is het hopen dat een turks/ koreaans fabrikant het goed kan implanteren.


Oh ja wat maakt het uit een DM met g*ybox is best aardig het fijne ervan is een hoop zenders die je niet kunt verstaan,voor het NLpakket en HD zie ik toch liever de SAB.
Het kan wel zo zijn van Turkse import,volgens mij hebben die lui al langer satteliet ontvangst dan wij in NL.
Ik kan me ook nog voor de geest halen dat de DM voor het eerst op de markt kwam,dat was toen ook een dramadoos,het is dat onze oosterburen ermee aan de gang zijn gegaan anders was het ook niks geworden toch ???
Vergeet niet de SAB is net uit,en kan nu al meer als de DM in een half jaar tijd toen.
Het is kwa prijs zeker geen slechte ontvanger en betaalbaar voor de gewone man.
Wie het groooote geld heeft die koopt al snel een ontvanger met veel toeters en bellen eraan,of anders word die je wel aangesmeerd met leuke verkoop praat.
Ik blijf deze ontvanger op de voet volgen met de software die uitkomt.
Als het niks is,dan is er nog geen nood,zet ik de DM gewoon weer aan laugh


Je moet wel in tijdsverband kijken. Wat nu de sab doet komt door een paar gepubliceerde protocollen van de dm.
Zonder de dm had je deze opties niet gehad.

Ik verwacht dat de nieuwe protocollen niet openbaar worden en alleen gaan werken op linux receivers via enigma1/2.

Voor op een newcamd/radegast server is het inderdaad leuk receiver.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb er sinds gisteren ook één.

Moet alleen nog even zien dat ik beeld op nl1 hd krijg, denk dat ik het dak op moet om de schotel wat beter uit te richten op de astra3, heb maar 32% kwaliteit terwijl op de regionale het 70% is, maargoed dat is het probleem niet.

Hij werkt verder perfect, maar vind dat de box vrij warm wordt.

Ligt dat aan deze ontvanger of is dit bij jullie ook het geval?

mvg André.

 

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er morgen ook maar eens 1tje aanschaffen met een linkey+ addon.

 

Hopelijk hebben ze hem op vooraad, dan kan ik ook lekker spelen.

 

De 800 duurt me nu toch echt te lang en van die tuner problemen wordt ik ook niet echt vrolijk van.

 

De SAB Ultimate HD Super Plus lijkt me een mooie box, ik hoor ook goede verhalen over de beeldkwaliteit t.o.v. de 800.

 

Heeft iemand de linkey via com al aan de praat gekregen?

Anders gebruik ik wel cardserver en een phoenix reader op mijn linux bak waar ik de cardaddon in stop.

 

Het is en blijft hobby he smile

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EXTREEMPJE
Hoi,

Hij werkt verder perfect, maar vind dat de box vrij warm wordt.
Ligt dat aan deze ontvanger of is dit bij jullie ook het geval?
mvg André.


Wat heet warm,zie dat je ook een DM 7020 heb,daar heb je hem mee vergeleken,als je een andere ontvanger neemt bv Samsung 9500 dan is die net zo warm/koud wink
Heb wel eens ontvangers gezien die echt HEET worden,dan valt de SAB nog wel mee.
Zolang er geen rook uit komt is er niks aan de hand,en hier staat die 24 uur per dag,7 dagen in de week aan :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ja heb ook een 7020, die wordt nl niet zo warm.

Je wordt toch altijd een beetje huiverig als iets warmer wordt dan je gewend bent.

Heb hem nu een tijdje aanstaan en wordt inderdaad niet warmer.

Maar blijf erbij dat ik het wel een heel stuk warmer vindt dan de 7020.

Maar ben blij dat ik hem gekocht hebt, ben echt een dreambox fan maar ik vind de prijs van de sab toch wel een heel stuk aantrekkelijker dan die van de 800, dan maar wat minder utils het gaat tenslotte toch om de paar hd kanalen die er nu zijn.

 

Bij deze bedankt voor je reactie.

 

Grtn André.

 

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ook iemand die het werkend heeft met Technisat Multytenne 45 Schotel ?????

De Multytenne is met iedere satellietontvanger te gebruiken welke beschikt over een DiSEqC-1.0 sturing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Andre_ede

Hallo,

 

sinds gisteren ook deze ontvanger gekregen blush

 

Het beeld is echt perfect, ziet er erg mooi en strak uit, op mijn 107 cm, HD Ready.

 

Alleen blijft er onbedoelt nog het één en ander zwart, er valt dus nog veel te leren, tips altijd welkom hahaha eek

 

Gr Andre

Ps: de Eurobird 1 staat niet in de lijst, iemand de gegevens van deze sat ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...