Gast Kruuk Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Eurobird 1 zit op 28'5 gr oost ook wel Astra 2 genoemd,daar zit de BBC en de rest v/d Engelse meute,ff google doet wonderen
Gast Andre_ede Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Hoi, ondertussen maar effe gedaan, maar lijkt me toch dat Eurobird en Astra 2 verschillende Sat's zijn, als ik de zender lijst zo bekijk, Kingofsat heeft ze ook apart vermeld staan. Maar goed ik weet weer meer, dank u. Groet Andre
Gast aart44 Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: Andre_ede Hoi, ondertussen maar effe gedaan, maar lijkt me toch dat Eurobird en Astra 2 verschillende Sat's zijn, als ik de zender lijst zo bekijk, Kingofsat heeft ze ook apart vermeld staan. Maar goed ik weet weer meer, dank u. Groet Andre Inderdaad twee verschillende sats maar je hoeft niets te doen je vangt signaal op de lnb die gericht staat op Astra2 28.2 oost Eurobird1 staat op 28.5 oost. Dus ik zou het in de ontvanger ook zo laten alleen Astra2 eventueel als hij de Eurobird zenders niet inleest de transponders er handmatig bij zetten.
Spotvogel Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: Kruuk Is er ook iemand die het werkend heeft met Technisat Multytenne 45 Schotel ????? De Multytenne is met iedere satellietontvanger te gebruiken welke beschikt over een DiSEqC-1.0 sturing Ja, werkt zonder problemen, alleen is zoals bekend het signaal van de Multitenne op de Canal Digitaal HD-transponder nogal zwakjes....
Gast Kruuk Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Bedankt Spotvogel,ga ik weer iemand blij maken
Gast Andre_ede Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Andre_ede Hoi, ondertussen maar effe gedaan, maar lijkt me toch dat Eurobird en Astra 2 verschillende Sat's zijn, als ik de zender lijst zo Groet Andre Dus ik zou het in de ontvanger ook zo laten alleen Astra2 eventueel als hij de Eurobird zenders niet inleest de transponders er handmatig bij zetten. Bedankt voor de info, zo heb ik het nu ook gedaan. Kan iemand mij vertellen welk type keys ik moet gebruiken,wlek cam type gebruikt de dvbstand software. Groet
Gast Andre_ede Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Er is een nieuwe update beschikbaar van de DvbStand software voor deze box. Plus de STBLink is geupdate. SAB Ultimate HD Super Plus - 1.8 MB Sab Ultimate HD Super Plus update Canal Digitaal card Loader : STBLink 2.03.zip De keyeditor bevat nogsteeds de download fout.
Gast Kruuk Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 ga hier naar opzoek,en die werkt wel. Octagon_KeyEditor_V4-1[1][1].8_english
Gast Andre_ede Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Hoi, klopt helemaal die gebruik ik ook sinds een paar dagen. Alleen geen ConstantCw optie erin dit blijf je via de ontvanger doen, als ik het allemaal goed gezien heb. Groet Andre
Spotvogel Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Heeft iemand EEN HD van de belgen eigenlijk op de SAB? Ik heb er hier een Canal Digitaalkaartje in zitten dat net is aangemeld, alles open dus, behalve dat stomme BRT HD kanaal. Ik heb keurig voldoende signaal en kwaliteit, het duitse kanaal op dezelfde transponder doet het ook, maar geen beeld op EEN HD, ook geen EPG trouwens.. Softwareglitch??
Gast Kruuk Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Zal eens kijken of die los gaat,heb nu even siesta
Spotvogel Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Huh, werkt toch wel op ander kaartje, vreemd...
Gast Kruuk Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Huh, werkt toch wel op ander kaartje, vreemd... Als dat kaartje NewCamd heet dan werkt het wel
grox Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Weet iemand of er op deze box (s700) ook cccam draait?? Ik wil hem voor interne cardsharing gebruiken binnen in huis (doorlussen naar slaapkamer), beneden heb ik een dreambox staan.
Spotvogel Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Hij draait CCcam als client, niet perfect, maar, redelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen