Ga naar inhoud


Pace puma defect: Vervangende ontvanger, welke ?


De Wegenwacht

Aanbevolen berichten

Gister heeft de tweede tuner van mijn Pace puma het opgegeven. Er zit een groot groen vlak door het beeld heen. Maar welke ontvanger is een goed vervanging van deze tuner. Wil dus met een kaart twee verschillende kanalen kunne bekijken. Ben al een beetje aan het zoeken geweest maar de meeste twintuners hebben de tweede tuner alleen voor de ingebouwde pvr dacht ik. En de Pace heeft voor de tweede tuner een aparte afstandsbediening.

Wie kan me helpen een goede keus te maken.

 

 

Philips/Pace DSR-2221, triax 80cm, twin lnb canaldigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als vervangende tuner moet je denken aan bijv dreambox. Dan heb je één smartkaart nodig, die via in huis sharing op de andere ontvanger kan zien. Lees eens in het dreambox , DGstation sub-forum van sat4all.

Alle twin tuners, die nu op de markt zijn, is de ene voor opnemen en de andere tuner voor kijken.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de pace puma niet meer te herstellen? je zou dit eventueel bij de importeur of je dealer kunnen informeren.

 

Anders is de goedkoopste oplossing:

1x nieuwe ontvanger aanschaffen + een smartwi deel systeem voor de smartcard dan kun je de pace puma gewoon blijven gebruiken met de eerste tuner.

De bovengenoemde dreambox optie is natuurlijk de meest perfecte maar wel iets duurdere oplossing.

 

 

post-7648-1318259731,1836_thumb.jpg

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege de aanschaf van een andere satelliet oplossing heb ik nu een Pace Puma (goed werkend) in de aanbieding. Als je geinteresseerd bent kunnen we misschien wat afspreken.

 

Ontvanger is compleet met beide afstandsbedieningen.

 

Mag per PM of eventueel per e-mail (heeft mijn voorkeur) plankie (kringelding) chello punt nl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...