Gast Geplaatst: 2 december 2001 Geplaatst: 2 december 2001 Als je onderbreekt, brengt dit risico met zich mee. Als je daarna weer opnieuw wil beginnen, gebruik dan het prog. lookerflash dan duurt dit ongeveer 90 min. ipv de gebruikelijke 6 a 8 uur<p>goede ervaringen mee, ( is wel in het spaans, maar goede gebruiksaanwijzingen te vinden
fenzo Geplaatst: 2 december 2001 Auteur Geplaatst: 2 december 2001 hallo allemaal, <p>Ik ben voor een vriend een philips aan het voorzien van nieuwe FW (versie all ppv V3<p>nadat ik met secaboxer een kopie heb gemaakt van de fw en de juiste fw versie heb opgezocht, ben ik begonnen met het proggie serial.exe om de all ppv v3 te laden.<p>mij probleem is dat ik waarschijnlijk de snelheid niet goed heb ingesteld, de computer is al sinds gisterenavond 7 uur bezig, en is nu pas op blok 12.<p>Met de huidige snelheid ben ik dus pas vanacht klaar.<p>Nu lees ik dat de v3 een foutje heeft, zodat ik morgen nog eens opnieuw moet beginnen, om V3A erin te proggen.<p>Mijn vraag nu, kan ik het programma onderbreken zonder dat de ontvanger defect raakt ??? en daarna weer gewoon opnieuw het programma opstarten en nu met de juiste snelheid en FW3A opnieuw laden???<p>Ik durf dit niet omdat ik geen oslink heb en ook niemand ken met zo'n ding.<p>Als iemand mij wilt helpen, ben ik heel erkentelijk en zal mij dit evt veel tijd kunnen schelen.<p>alvast heel veel bedankt.
Aanbevolen berichten