Ga naar inhoud


Is belgische grondwet voor overheid maar een vodje papier?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Onbegrijpelijk dit apenland of bananenrepubliek of het koningdom Absurdistan...

 

In een "normale rechtstaat" wordt men beschuldigd, en is het aan de aanklager om de beschuldiging voor de desbetreffende waar te maken of droom ik?

Aanklacht/beschuldiging:

Een bepaalde gemeente waar ik in een deel ervan reklame drukwerk heb verspreid, max 1200ex, rekent er me nu een belasting voor 8500ex aan!

En houdt naar aanleiding van mijn geldig bezwaarschrift, een hoorzitting.

Ik krijg de kans documenten voor te leggen, want schrijven ze: " de bewijslast berust immers bij de bezwaarindiener"!!!

Dit ondertekend door burgemeester en secretaris...

Beiden personen die trouw hebben gezworen aan de grondwet!

 

Mijn bewijs is uitgedeeld..., en enig ander bewijs is de faktuur van het drukwerk incl bedeling 4000ex....

Hoe kan ik er 8500 verspreiden als er maar 4000 gedrukt zijn???

Men is toch onschuldig tot zolang de schuld onweerlegbaar bewezen is?

 

Natuurlijk geen nood, dezelfde gemeente heeft ook een schoteltaks ingevoerd waartegen ik destijds gereclameerd heb en bij de EC mijn slag heb thuisgehaald!

 

Maar je onschuld bewijzen is heel wat moeilijker dan je schuld!!!

Dit zijn middeleeuwse toestanden, ik denk van dat gemeentebestuur aan de kaak te stellen in een lokale krant!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is, BEHALVE bij de belastingen, heet omgekeerde bewijslast. In dit geval lijkt B dus op NL.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Natuurlijk geen nood, dezelfde gemeente heeft ook een schoteltaks ingevoerd waartegen ik destijds gereclameerd heb en bij de EC mijn slag heb thuisgehaald!
Willen ze een oog om oog , tand om tand / vendetta ??
Zo lijkt het wel , zuiver afgaande uit het gequote gedeelte !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn bewijs is uitgedeeld..., en enig ander bewijs is de faktuur van het drukwerk incl bedeling 4000ex....

Hoe kan ik er 8500 verspreiden als er maar 4000 gedrukt zijn???

 

Je kan toch ook eerst 4000ex hebben laten drukken.

Na verspreiding, gemerkt dat je te kort had besteld en nog eens een 'herdruk' van 4500ex gevraagd heb.

 

kan een moeilijke bewijslast worden.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle wegen liggen open, maar als ik aan de hand van de distributiefirma- en drukkerfaktuur en aantal ex bedeelde gemeenten, de aantallen kloppen; heb ik mijn bewijs geleverd, en dan moeten zij maar een tegenbewijs leveren dat er iets niet klopt!!!

Dan wordt het voor hén moeilijker, zij moeten dan toch de onjuistheid van mijn bewijsvoering aantonen? sleep

 

Mijn achting voor de overheid daalt nog steeds, en ik vind dat hun toegevoegde waarde aan onze samenleving extreem gering is, ze zijn eerder een rem en nutteloze ballast dan een vooruitgang!

 

En doen ze iets nuttigs dan mag je d'r vanuitgaan dat het uit onwetenheid is!!! mad

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...