Gast andreg Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Hoe kan ik met welke ontvanger bv op twee aparte tv's naar twee verschillende sat kanalen kijken via die ene receiver? Zijn er receivers die dat kunnen en waar moet ik dan aan denken qua prijs? Het gaat mij nu om verschillende HOTBIRD kanalen.
WPW Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Dat gaat niet, punt gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
oldebroek Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Gaat wel, kijk maar eens naar deze: http://www.reurink.no/sat/DigialityConnectivityCX-CI624S.pdf Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Gast fatfreddy Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Dat zijn feitelijk 2 ontvangers in 1 kastje net als de Pace Puma.
WPW Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Precies, dat noem ik compromie zooi, je bent beter af met losse ontvangers, is vaak nog veel goedkoper ook. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ou-Tannu Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 met mn dreambox kan ik wel 2 verschillende zenders kijken.. mits deze op de zelfde sat en zelfde frequentie zitten 1tje op de output van de box zelf en 1 op de VLC stream Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen