Poetsdoekje Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Hallo, Sinds kort heb ik om de 20 seconden het z.g. standaard geluid van Windows, en het is windows ding.wav, ik gebruik Vista met SP1 Dat is wel een heel erg irritant geluid en ik wil er uiteraard graag vanaf. Zo te zien heb ik niks op de achtergrond draaien ofzo, dus hij doet het ook als ik alleen maar het buroblad zie. Heb al een keer systeemherstel gedaan, maar niks helpt Wie kan me daarbij helpen met de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
lock Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ook al via Config.scherm / Geluid / Geluiden , geprobeerd het uit te schakelen? "That's another fine mess you've got me into"
Gast Pacman Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ding.wav renamen of deleten. Maar ik neem aan dat je wilt weten welke app hem triggert. Even in MSConfig kijken wat er allemaal mee loopt en uit zetten.
Gast Sateh!! Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 MS Config is een mooie aanrader Pacmanss! Anders even een PM naar mij. Ik ruk alles wat we niet willen eraf! Zonder schade tot nu toe1
Poetsdoekje Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Geplaatst: 27 april 2008 Ben er inmiddels achter wat het probleem is Ik heb sedert ik een Sweex wireless lan usb adapter 300 mbps in gebruik heb het vervelende Windows ding.wav geluid om de 20 seconden uit mijn geluidsbox te horen, net alsof er iets verkeerd is. Heb al een ouder herstelpunt geprobeerd voordat ik drie dagen geleden de adapter heb geinstalleerd en dan is het probleem er niet. ga ik dan de adapter wederom opnieuw installeren dan wordt het irritante piepje weer ten gehore gebracht, nu kan ik natuurlijk de geluidsboxen uitschakelen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling De adapter staat gewoon in het opstartmenu van MSconfig Wie kan mij verder helpen groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Sateh!! Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Je hebt nu een N kaartje erin zitten? Da's geen 300 hoor.. Ook nog USB lees ik. Why?
Poetsdoekje Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Geplaatst: 27 april 2008 Origineel bericht van: Sateh!! Je hebt nu een N kaartje erin zitten? Da's geen 300 hoor.. Ook nog USB lees ik. Why? Jawel hoor Citaat: Sweex wireless lan usb adapter 300 mbps Sweex heeft een WIRELESS LAN USB 2.0 ADAPTER 300 MBPS gewoon drie dagen geleden gekocht bij die je bent toch niet gek zaak . Goegel maar eens dan kun je zien dat ie wel te koop is Maar goed dat even terzijde, ik zit nog steeds met dat vervelende probleem en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Geplaatst: 5 mei 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hallo, Sinds kort heb ik om de 20 seconden het z.g. standaard geluid van Windows, en het is windows ding.wav, ik gebruik Vista met SP1 Dat is wel een heel erg irritant geluid en ik wil er uiteraard graag vanaf. Zo te zien heb ik niks op de achtergrond draaien ofzo, dus hij doet het ook als ik alleen maar het buroblad zie. Heb al een keer systeemherstel gedaan, maar niks helpt Wie kan me daarbij helpen met de groeten van poetsdoekje Even een update: Oplossing door Sweex aangedragen, ik kreeg een link van Sweex over een driver van Ralink, deze gedownd en geinstalleerd en weg met dat vervelende piepje en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen