Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Hallo, Ik heb hier een Philips KTV 32PW8506/12R. Het gaat om een teletext funktie. Ga ik bijvoorbeeld naar Ned1 page 520, dan is dit een serie van 6 bladzijden. 6/6 Nu moet ik met deze TV de 6 individuele onder-bladzijden apart kiezen om te lezen. Hij blijft dus telkens op één van de 6 bladzijden hangen, tot ik met behulp van de afstandsbediening de volgende onder bladzijde kies. Is het mogelijk dat dat automatisch gaat? Dus dat hij iedere bladzijde een paar seconden laat zien en dan verder doorschakeld? Ik ben dat zo gewend bij mijn andere TV´s. Kan ik misschien ergens de gebruiksaanwijzing downloaden?
Steve Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbin...ink_UserManuals
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Steve, bedankt. Ik ben al weer wat verder. Het is het teletextknopje met een soort klokje erop. 3 x drukken en hij scrollt automatisch. Nu moet ik er nog wat bij vermelden. Het toestel is van mijn 81 jarige moeder en die kijkt iedere dag naar de koersen...de ups en downs, AEX etc. Ze is nog erg aktief in beleggen. Dat ze de TV op Ned1 moet zetten, en dan teletext pag520 heeft ze begrepen. Dat automatisch scrollen niet en ik kan het haar niet aan het verstand brengen want op de vorige TV hoefde ze dat niet te doen. Als hij nu op automatisch scrollen staat en je doet de TV uit en daarna aan, dan blijft hij weer op één van de 6 bladzijden staan. Fijne dag...oude mensen snappen dat niet. Bedankt Philips..!
Snurker Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Misschien kun je uitzoeken of dat in het service menu is uit te schakelen. Bij sommige typen is dit mogelijk om een low level TT in te schakelen. Ik zit niet meer bij Philips, dus kan het niet checken. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen