pch Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ik vroeg me af of de nieuwe Pioneer Kuro PDP-LX5090H met de geintegreerde HDTV-tuner geschikt is voor HDTV via Canal Digitaal? Er zal natuurlijk eerst een CAM in de Pioneer moeten met een seca2 kaart met het juiste abo, dat snap ik, maar zou het moeten werken dan? Lijkt me nl. wel cool en handig dat de satelliet tuner is ingebouwd in het scherm en je met de tv.-a.b. kunt zappen. Programma's opnemen wordt alleen een beetje moeilijk zonder HDD. Verder lijkt me de LAN-aansluiting om films via je netwerk te streamen ook wel erg handig! Gr. Paul.
arnoldl Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 later dit jaar komt er wel een type met hd-sat tuner.. helaas blijft een dvb-c tuner de grote gemiste bij pioneer. digitenne hebben ze bijna allemaal , maarja digitenne op een 50"..
Gast fatfreddy Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Als ze nu eerst eens een goede satontvanger gaan bouwen. De volgende stap zou dan zijn om deze met dezelfde afstandsbediening te kunnen laten bedienen.
pch Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 Ik snap het niet: ik kan de Pioneer LX-5090H met een ingebouwde HDTV satelliettuner toch gewoon bestellen? Mijn vraag is alleen of ik er een goede koop mee doe: zal hij kwalitatief goed zijn (moet ik misschien eerst even afwachten in een Duitse test?) en kan hij omgaan met mijn Visiosat Bisat G4 Quadro met 4/1 diseq switches? En kan hij NL-zenders weergeven met een Seca-2 CAM en Seca-2 kaart met basisabo? Ik zie het volgende als specs staan: Digital Satellite DVB-S/S2 Tuner PDP-LX5090H DVB-S/S2 compliant Yes Modulation QPSK/8PSK Preset Channels 5000 LNB Control DiSEqC1.0 Gr. Paul.
HDvideo Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 NL gaat hem niet voeren, als je hem hier dan toch bestelt komt hij via via zeker uit duitsland. Lastig met garantie en zeker geen 3 jaar zoals bij een Vision2000+ dealer in Nederland.
Martins Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hij word hier met de officieele garantie gevoerd is mij verteld Graag zou ik ook weten of de ingebouwde sat-tuner voor hdtv geschikt is en of er een module in kan. Martins
HDvideo Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Hij is inmiddels niet meer te koop via Pioneer NL omdat Pioneer ermee gestopt is. er moet een cam in, de mediaquard module van CD zelf werkt prima. Andere cams geven problemen met de update van de seca3 kaart en houden er dus mee op.
Gast AlanS Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 De topicstarter heeft volgens mij nog steeds geen antwoord op zijn prangende vraag of dit apparaat wel of geen HD kan weergeven met de ingebouwde sattuner.
GeniusX Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Nou, heeft hij daar nu anderhalf jaar op moeten wachten ;-)
drz Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Nu nog een ethernet aansluiting er op en een mogelijkheid om CCcam er op te draaien, dan kan er weer een los kastje de deur uit.. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen