Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ORF wil proberen voor het EK voetbal het Betacrypt uit te schakelen en de anderhalf miljoen ontvangers en ci modules door een software update geschikt te maken voor Irdeto.

Ze worden al jaren geplaagd door een gehackt Betacrypt en Cryptoworks en ook Nagra is lek, hiermee hopen ze dat het illegaal kijken afgelopen is.

Bron

Gast wildcard
Geplaatst:

Was Irdeto niet een van de meest gekraakte CAS???

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heb opeens dat bepaalde betacrypt gecodeerde kanalen niet meer open gaan. orf1 geeft aan betacrypt maar geen beeld, orf2 wel weer plus een aantal orf regios, maar niet allen. orf hd ook geen beeld met betacrypt al betwijfel ik dat het ook betacrypt gecodeerd is(king of sat zegt van wel) atv+ ook gewoon beeld.

Misschien al begonnen met afschakeling?

Geplaatst:

Al de ORF kanalen inclusief ORF HD werken normaal allemaal getest.

Vermoedelijk nog niet begonnen met afschakelen. laugh

Geplaatst:

Hmmm ja ik kon altijd via de freecam icm lemon de orf 1/2 en regio zenders(allemaal) zien.

Mar orf1 alsmede een aantal regiokanalen van orf2 blijven zwart

bijvoorbeeld orf 2T geeft aan cryptoworks ipv betacrypt opeens

Geplaatst:

Officieel was 1 jan 2008 de afschakel datum als ik me niet vergis.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Ik lees op diversen forums dat ze toch al begonnen zijn kanaal voor kanaal en kaart reeks voor kaart reeks van de betacrypt codering uit te schakelen.

Uiterlijk 20 mei is de betacrypt uitgeschakeld en uitsluitend cryptoworks/nagravision2(gaat naar 3)

Dit is toch de reden waarom ik opeens geen beeld meer heb op diversen kanalen van orf.

Geplaatst:

Hmm, ORF 1 en 2 werken hier nog wel met een Xcam. Het HD-kanaal niet, maar ik weet niet zeker waar dat aan ligt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Hier helemaal geen licht meer met de freecam buiten atv+

Misschien dat bij mij andere keys in de freecam zit, die al van de desbetreffende kaart reeks uitgeschakeld is.

En jij op de xcam een andere kaart reeks erin heb zitten met bijbehorende keys.

Die nog niet uitgeschakeld zijn.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dan misschien proberen met cr*pt*w*rks. Hier op mijn maxplus werkt alles nog. smile

Grtz

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Geplaatst:
Origineel bericht van: sat87
Dan misschien proberen met cr*pt*w*rks. Hier op mijn maxplus werkt alles nog. smile

Grtz
Sat87
OFF-Topic: Waarom die * ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

De * heb ik er neer gezet omdat ik ORF educatief open heb, dus ik heb geen ORF kaart.

Verder niet van belang dus.

Grtz

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Geplaatst:

Sjaak

Je kunt nog proberen met een tita1 en de X cam.

Ik vond een file voor tita1 "crypto orf". smile Groeten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen