Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik maak gebruik van een topfield 7710 HSCI in combinatie met een Aston dual 1.07. Op de module staat versie 2.15 en ik krijg er met geen mogelijkheid via de sateliet een nieuwere versie op. Het beestje heeft gisteren al een paare uren 'gekeken'naar de STB Comag, zonder resultaat.

De firmware voor de topfield 7710 is de nieuwste die er is.

Ik krijg een mooi beeld op verschillende HD kanalen, maar bij NGC alleen geluid en geen beeld. Wel de melding dat het hier gaat om:

"Geen of gecodeerde uitzending".

Hoe kan ik dit oplossen?

Ronald Gebhardt

Geplaatst:

Het lijkt me dat de enigste oplossing updaten is kun je het niet zelf zul je de satdealer of de importeur in Eindhoven moeten inschakelen.

Maar ik dacht dat je een Topfield PVR in de 5 serie nodig hebt of het met een Topfield in de 7 serie lukt weet ik niet.

De procedure staat op de ftp site van Aston,

http://ftpaston.free.fr/download_module_for_topfield/

Ook zal ik er een handleiding bij doen als bijlage.

update_module_with_topfield.zip

Geplaatst:

Ligt niet aan de module, maar aan de firmware van de ontvanger

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Topfield komt binnenkort met nieuwe firmware heb ik begrepen. Tot dan geen oplossing.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Gast satfreak07
Geplaatst:

Er zijn mensen met een andere module die wel beeld krijgen en sommigen niet eigenaardig ! 'T is te hopen dat die firmware vlug komt .NGC is een mooie zender frown

Geplaatst:

De Aston 1.07 cam is uitsluitend met de 55** serie te updaten , en de 2.17 is dan aan te raden .

In dit geval wat ik zo lees , vind ik het toch raar dat men op een 2.18 wel beeld heeft terwijl ik zelf ook een 2.18 getest heb bij een vriend thuis en in zijn geval ook de laatste software in de toppie en dat gaf ook geen beeld .

Het betrof dezelfde type ontvanger .

Geplaatst:

@aukemuis

Brengt dit hele topic in de war hij heeft zelf een 7700 en dit topic gaat over Aston dual 1.07 en Topfield 7710 maar geen beeld op NGC .

Dus het lijkt er op dat degene met de 7710 gewoon op een software upgrade moeten wachten. laugh

Geplaatst:

ja die 10 lachen................ die zijn er dus niet wakkerworden

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Zou de TF7700HSCI ook omgebouwd moeten worden?

Bij mijn TF7700HDPVR had ik pas beeld (eerst alleen geluid) na de ombouw en met de Powercam.

Met de Aston Seca 1.05 had ik ook alleen geluid op de nieuwe HD zenders van CD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen