Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weergave van opnamen hikt elke 10 sekonden inclusief knallen uit de speakers.

Met de Powercam!

Opnamen van CD zijn $-blauw, met de Seca meteen $-groen.

Met Seca 1.05 geen last, maar ja die geeft geen beeld met CD HD.

't Is wel een gedoe allemaal hoor.

Geplaatst:
Origineel bericht van: radio man
Weergave van opnamen hikt elke 10 sekonden inclusief knallen uit de speakers.
Met de Powercam!
Opnamen van CD zijn $-blauw, met de Seca meteen $-groen.
Met Seca 1.05 geen last, maar ja die geeft geen beeld met CD HD.
't Is wel een gedoe allemaal hoor.

Radio man,

Heb jij misschien een exemplaar wat een probleem heeft? Een maandagochtend apparaat zogezegd.

Ik heb al meerdere keren vermeld dat ik ook de 7700HDPVR heb, zonder HW update en met de laatste firmware. Ook de Powercam.pro er in en ik heb al een dikke maand geen enkel probleem meer.

Opgenomen van HD had ik nog nooit. Zojuist de proef op de som genomen en 5 minuten Discovery HD opgenomen. Daarna afgespeeld en ook dat ging zonder een enkel probleem.

Waarom dan jij wel is me echt een raadsel, maar het is natuurlijk wel balen voor je.

Alfons
Geplaatst:

Canaal Digitaal geeft aan dat NGC met de combinatie Topfield 7700 HSCI en Aston 1.07 (versie 2.18) wel werkt met de Topfield softwareversie TF-HSCE 7.00.72.

Ik heb hier versie 7.00.57 en zou niet weten hoe ik aan versie 7.00.72 moet komen.

Het zou fijn zijn als die OTA wordt.

De 1080-i zenders Brava en Discovery werken bij mij overigens wel correct.

Hieronder de reactie van de klantenservice van Canaal Digitaal :

Beste Noordzee,

Wij hebben getracht het probleem te reproduceren, echter hebben wij geen probleem met de weergave van NGC HD op de Topfield 7700 HSCI geconstateerd. De Topfield ontvanger 7700 HSCI die we getest hebben is voorzien van software versie TF-HSCE 7.00.72.

Indien u niet over deze softwareversie beschikt adviseren wij u een software update uit te voeren.

Indien het probleem zich dan nog voordoet, adviseren wij, om HDMI problemen uit te sluiten,te testen of u wel beeldweergave hebt wanneer de tv is aangesloten op de composite video uitgang. Mocht dit wel het geval zijn, dan vermoeden wij dat het probleem zich in de TV bevindt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

• 5 weken later...
Geplaatst:

Waarom wilt iedereen eigenlijk een Aston Cam? Waarom koop je niet de CAM die Canal Digitaal verkoopt?

Is deze cam goedkoper of... Kun je ermee gecodeerde zenders kijken?

Wie weet meer.. Ik ben nogal een n00b helaas. frown

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

De aston cam is een dual cam waarmee je met 1 kaart toch 2 verschillende zenders kunt zien/opnemen. Met de CD module kan dat niet. Wel heb je een twin tuner nodig.

Geplaatst:
Origineel bericht van: SalimRMAF
Waarom wilt iedereen eigenlijk een Aston Cam? Waarom koop je niet de CAM die Canal Digitaal verkoopt?

Is deze cam goedkoper of... Kun je ermee gecodeerde zenders kijken?

Wie weet meer.. Ik ben nogal een n00b helaas. frown

De CD CAM werkt naar verluidt in verscheidene ontvangers niet zo goed, en wordt door een sommige leveranciers zelfs afgeraden voor bepaalde merken sat-ontvangers, waaronder de Topfield.

DVDMike
- VU+ Duo2 Twin tuner

- M7 tuner
- Disecq 1.1 - 78 cm - 19-23-28

Geplaatst:

Hier firmware aangeboden door EES in Amsterdam. Probs voor 7710HSCI en NGC HD en NLHD opgelost.

Getest met Aston dualcam en Diablo.

Gast Sjakie81
Geplaatst:
Origineel bericht van: kistedu
Hier firmware aangeboden door EES in Amsterdam. Probs voor 7710HSCI en NGC HD en NLHD opgelost.
Getest met Aston dualcam en Diablo.

Nadat ik deze fix heb geïnstalleerd heb ik eindelijk beeld op NL1 HD maar nu heb ik geen geluid meer op discovery HD. Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
  • Moderator
Geplaatst:

Kijk eens in je ontvanger of kunt kiezen tussen het pcm geluid en het dolby 5.1 geluid.

Misschien gaat het daar fout.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast Sjakie81
Geplaatst:

Kan ik selecteren. Heeft geen invloed op het geluid. Nog steeds geen geluid...

• 2 weken later...
Gast Sjakie81
Geplaatst:

Heeft iemand al een oplossing hiervoor. Nog steeds geen geluid op Discovery HD, Anixe HD en Astra Demo HD

• Moderator
Geplaatst:

Welke CI gebruik je?

Citaat:

Getest met Aston dualcam en Diablo

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast Sjakie81
Geplaatst:

Ik heb de fout gevonden. De topfield gaf bitstream door ipv. PCM. Alles werkt nu naar behoren..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen