radio man Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb geen HSCI maar een HDPVR en daar is alleen de firmware verschillend, en zelfs die kun je patchen met Vegapack.
radio man Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Weergave van opnamen hikt elke 10 sekonden inclusief knallen uit de speakers. Met de Powercam! Opnamen van CD zijn $-blauw, met de Seca meteen $-groen. Met Seca 1.05 geen last, maar ja die geeft geen beeld met CD HD. 't Is wel een gedoe allemaal hoor.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Origineel bericht van: radio man Weergave van opnamen hikt elke 10 sekonden inclusief knallen uit de speakers. Met de Powercam! Opnamen van CD zijn $-blauw, met de Seca meteen $-groen. Met Seca 1.05 geen last, maar ja die geeft geen beeld met CD HD. 't Is wel een gedoe allemaal hoor. Radio man, Heb jij misschien een exemplaar wat een probleem heeft? Een maandagochtend apparaat zogezegd. Ik heb al meerdere keren vermeld dat ik ook de 7700HDPVR heb, zonder HW update en met de laatste firmware. Ook de Powercam.pro er in en ik heb al een dikke maand geen enkel probleem meer. Opgenomen van HD had ik nog nooit. Zojuist de proef op de som genomen en 5 minuten Discovery HD opgenomen. Daarna afgespeeld en ook dat ging zonder een enkel probleem. Waarom dan jij wel is me echt een raadsel, maar het is natuurlijk wel balen voor je. Alfons
Noordzee Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Canaal Digitaal geeft aan dat NGC met de combinatie Topfield 7700 HSCI en Aston 1.07 (versie 2.18) wel werkt met de Topfield softwareversie TF-HSCE 7.00.72. Ik heb hier versie 7.00.57 en zou niet weten hoe ik aan versie 7.00.72 moet komen. Het zou fijn zijn als die OTA wordt. De 1080-i zenders Brava en Discovery werken bij mij overigens wel correct. Hieronder de reactie van de klantenservice van Canaal Digitaal : Beste Noordzee, Wij hebben getracht het probleem te reproduceren, echter hebben wij geen probleem met de weergave van NGC HD op de Topfield 7700 HSCI geconstateerd. De Topfield ontvanger 7700 HSCI die we getest hebben is voorzien van software versie TF-HSCE 7.00.72. Indien u niet over deze softwareversie beschikt adviseren wij u een software update uit te voeren. Indien het probleem zich dan nog voordoet, adviseren wij, om HDMI problemen uit te sluiten,te testen of u wel beeldweergave hebt wanneer de tv is aangesloten op de composite video uitgang. Mocht dit wel het geval zijn, dan vermoeden wij dat het probleem zich in de TV bevindt. Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
aukemuis Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Voor de 7700HSCI is die te downloaden van de topfield site
SalimRMAF Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Waarom wilt iedereen eigenlijk een Aston Cam? Waarom koop je niet de CAM die Canal Digitaal verkoopt? Is deze cam goedkoper of... Kun je ermee gecodeerde zenders kijken? Wie weet meer.. Ik ben nogal een n00b helaas. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Gast frank2 Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 De aston cam is een dual cam waarmee je met 1 kaart toch 2 verschillende zenders kunt zien/opnemen. Met de CD module kan dat niet. Wel heb je een twin tuner nodig.
dvdmike Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: SalimRMAF Waarom wilt iedereen eigenlijk een Aston Cam? Waarom koop je niet de CAM die Canal Digitaal verkoopt? Is deze cam goedkoper of... Kun je ermee gecodeerde zenders kijken? Wie weet meer.. Ik ben nogal een n00b helaas. De CD CAM werkt naar verluidt in verscheidene ontvangers niet zo goed, en wordt door een sommige leveranciers zelfs afgeraden voor bepaalde merken sat-ontvangers, waaronder de Topfield. DVDMike- VU+ Duo2 Twin tuner - M7 tuner- Disecq 1.1 - 78 cm - 19-23-28
kistedu Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Hier firmware aangeboden door EES in Amsterdam. Probs voor 7710HSCI en NGC HD en NLHD opgelost. Getest met Aston dualcam en Diablo.
Gast Sjakie81 Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Origineel bericht van: kistedu Hier firmware aangeboden door EES in Amsterdam. Probs voor 7710HSCI en NGC HD en NLHD opgelost. Getest met Aston dualcam en Diablo. Nadat ik deze fix heb geïnstalleerd heb ik eindelijk beeld op NL1 HD maar nu heb ik geen geluid meer op discovery HD. Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Moderator ceesv Geplaatst: 14 juni 2008 Moderator Geplaatst: 14 juni 2008 Kijk eens in je ontvanger of kunt kiezen tussen het pcm geluid en het dolby 5.1 geluid. Misschien gaat het daar fout. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Sjakie81 Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Kan ik selecteren. Heeft geen invloed op het geluid. Nog steeds geen geluid...
Gast Sjakie81 Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Heeft iemand al een oplossing hiervoor. Nog steeds geen geluid op Discovery HD, Anixe HD en Astra Demo HD
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juni 2008 Moderator Geplaatst: 25 juni 2008 Welke CI gebruik je? Citaat: Getest met Aston dualcam en Diablo Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Sjakie81 Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb de fout gevonden. De topfield gaf bitstream door ipv. PCM. Alles werkt nu naar behoren..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen