Ga naar inhoud


Hoe deuk uit behuizing krijgen.


Hellum

Aanbevolen berichten

Mijn zusje is per ongeluk op 1 van mijn Philips ontvangers gaan zitten, nu zit er in de behuizing een dikke deuk (ontvanger werkt nog wel) voorin. Hoe kan ik die er het beste uit halen?

 

voor de mensen die denken dat dit een grap is (kan ik me voorstellen), foto's volgen.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites


op de foto lijkt het minder als dat het is, (en erg onduidelijk aangezien het de camera van mijn telefoon was, tevergeefs gezocht naar gewone camera.)

 

ps. zusje wilde hier niet op internet staan laugh

 

MVG. Gerard

post-30556-1318259736,9303_thumb.jpg

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien als we weten welk type en kleur philips , dat iemand een andere kap voor je heeft .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk, (was vergeten dat ik het uit mijn handtekening heb gehaald)

 

het is 1 van mijn 6073/03A ontvangers. (zwart)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gaat niet, ben nog geen 18 en fietsen is wel heel erg ver.

 

kan het niet via de post?

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk heb ik dat er niet voor over, buig dat ding wel weer een beetje recht, staat toch in een kastje

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...