Ga naar inhoud


Overzicht bekende problemen


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Murdock
De Scena 5's die in Duitsland op de markt gebracht zijn, zijn pre-modellen waarbij niet de definitieve hardware wordt gebruikt. Daarnaast is er nog geen firmware release. Die dingen hadden nog niet op de markt mogen zijn.

Als je een pre-model weggooid is je geld weg, je kan ook kijken of er gekken zijn die ze willen kopen wink

Groetjes HvM

IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb "versie 93" inmiddels al wel getest.

Wat heb ik gedaan :

 

  • Dmv een USB-stick software geladen
  • Fabrieksreset gedaan
  • Zenders opnieuw ingelezen (géén PCSuite gebruikt)
  • Reboot dmv schakelaar aann achterzijde.

Na een avondje of 2 TV kijken ben ik er nu wel achter dat de zwarte schermen teruggekeerd zijn, na bezoek van de Library.

De Aston CAM met v2.18 gaat finaal hangen, alleen uitzetten, of de module verwijderen helpt.

Ik hoop dat het rijpingsproces van de Firmware nog zijn werk doet, anders vrees ik dat het iig voor mij een verslechtering is.

Het is immers in het verleden vaker voorgekomen dat de bytes eerst op hun plaats moeten vallen, voordat alles goed werkt. confused

Ik hou het nog een paar dagen in de gaten.

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Ik heb "versie 93" inmiddels al wel getest.
Wat heb ik gedaan :

  • Dmv een USB-stick software geladen
  • Fabrieksreset gedaan
  • Zenders opnieuw ingelezen (géén PCSuite gebruikt)
  • Reboot dmv schakelaar aann achterzijde.

Na een avondje of 2 TV kijken ben ik er nu wel achter dat de zwarte schermen teruggekeerd zijn, na bezoek van de Library.
De Aston CAM met v2.18 gaat finaal hangen, alleen uitzetten, of de module verwijderen helpt.
Ik hoop dat het rijpingsproces van de Firmware nog zijn werk doet, anders vrees ik dat het iig voor mij een verslechtering is.
Het is immers in het verleden vaker voorgekomen dat de bytes eerst op hun plaats moeten vallen, voordat alles goed werkt. confused
Ik hou het nog een paar dagen in de gaten.



Dat is mischien met de Aston zo, maar met de cd module geen noemenswaardige verschillen tot nu toe.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met de Aston module wordt dan mogelijk veroorzaakt door de module zelf, maar de firmware verergert dit wel.

Wel jammer dat ik destijds zoveel geld voor de CAM betaald heb, terwijl een Matrix CAM van 55 euro het blijkbaar nu zonder problemen doet.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Het probleem met de Aston module wordt dan mogelijk veroorzaakt door de module zelf, maar de firmware verergert dit wel.
Wel jammer dat ik destijds zoveel geld voor de CAM betaald heb, terwijl een Matrix CAM van 55 euro het blijkbaar nu zonder problemen doet.
Zoiets heb ik nu dus ook... Heb ooit de Aston aangeschaft vanwege problemen met de Mediahighway CAM van CD. Voordeel is wel dat je altijd kan swappen als er zich een probleem voordoet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dure manier, dat wel.

 

Dit weekeinde 2x een vastloper gehad, dwz dat de ontvanger nergens meer op reageerde en dmv de netschakelaar aan de achterkant gereboot moet worden.Is verdacht, gebeurde bij 0080 nagenoeg nooit.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fordino

bij PiP krijg ik de melding: ci module wordt gebruikt voor het decoderen van een ander kanaal, als ik kies voor een commercieele- en nederlandse zender. ook als ik twee ci-modules plaats (aston en canaldigital). is hier een oplossing voor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fordino

ik heb een IDL7000S met 1.3 rev 212.1 (12MAR2007);

-is de nieuwe versie echt de moeite waarde om naar over te gaan?

-is deze ook via sateliet te downloaden en hoe gaat dat dan in zijn werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7- Als een grote kanaallijst wordt gebruikt, raakt deze soms corrupt.

Dit heb ik dus ondervonden , zie post 4 sterren

 

Deze problemen betreffen alleen de hoofdlijsten. Wel wordt hiermee het tonen van, na een satellietscan, nieuw gevonden kanalen bemoeilijkt

 

Bij een nieuwe scan zie ik zenders staan in de scanlijst( oa Body in Balance , Ned1 HD ...) die niet meer voorkomen in de hoofdlijst na het opslaan van de scan .

Is dit wat er wordt bedoeld in punt 7 van de lijst of gaat het om iets anders ? En zo ja , kan ik er iets aan doen ?

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...