Bildstar Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Via een vriend kreeg ik de vraag of ik wist of er iets veranderd was in satelliet frequenties en/of posities. Ze konden op Kos sinds oktober geen nederlands pakket meer ontvangen. Ik kan ze niets wijzer maken. Wel weet ik dat ze een 2mtr schotel gebruiken met een philips can.d.goedgekeurde ontvanger. Groene cd smartcard is geupdated tot 28.05.2008. Weet iemand een oplossing zodat ze toch naar het EK voetbal kunnen kijken?
cookie monster Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1351391 Daar vindt je ook de OFFFICIËELE footprint: http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal19.html C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 zodat ze toch naar het EK voetbal kunnen kijken? Huh.....! Watte..? EK voetbal..? Er zijn echt wel andere zenders hoor die daar te ontvangen zijn. Ten eerste de Griekse zenders. En als je daar een probleem mee hebt, dan probeer eens te te kijken naar de ARD/ZDF zenders. Zijn gewoon FTA te ontvangen. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
odysseus Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Ik woon zelf op Samos, Scheelt niet zo veel in afstand t.a.v. de footprint van Astra. Heb ondertussen wel weer alle zenders, Heb in Oktober niet de schotel vervangen maar wel gespeeld met LNB's en ontvangers. Het standaard Philips CD apparaat doet hier ook niets meer. Mijn Topfield 5500 gaf me de helft. Heb nu een goedkope Clarktech 2100 En deze doet het perfect. Grote schotels vangen veel wind..
Bildstar Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Geplaatst: 30 april 2008 @ drs Ijzerbout, Dat paard is ook wel goed maar heeft de rest van de nl zenders niet in de bek en dat is wel de bedoeling. Daar is het eindelijk om begonnen. @ sjaak en odysseus, Deze ontvanger is hun aangeraden door een satshop hier in den lande en heeft het ook wel gedaan. Sinds oktober niets meer. Gezien ook de link van cookie monster zijn er meer mensen met problemen. Er is schijnbaar toch iets meer aan de hand. Ik zal ze aan raden eerst maar een andere ontvanger te proberen net zoals odysseus zegt.Trouwens welke ci module gebruik jij odysseus?
odysseus Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 De ontvanger welke ik gebruik heeft geen module nodig, hier zit een multicardreader in. Wat hier n.a.v. jouw vraag als tips gegeven worden is een zaak van ervaring. Ook ik heb met andere receivers beeld gehad tot Oktober, en ook ik heb advies proberen in te winnen. De receiver welke ik gebruik WERKT op Samos met een schotel van 1.88 meter. Wanneer hun op Kos 2 meter hebben moet dat voldoende zijn. Verder verwijs ik ze dan weer verder voor advies naar een leverancier hier ter lande. groet. Grote schotels vangen veel wind..
Gast deepbluesky Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 In SE Greece and Cyprus as well by the way all 19.2E frequencies except of Astra 1F can be received with good quality 1.80m Offset dishes. Forget 23.5E, it's far too weak, maybe a 4-5m solid dish would be sufficient.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 mei 2008 Moderator Geplaatst: 13 mei 2008 Vertaling: In zuid oost griekenland als ook op Cyprus kunnen alle 19.2E frequenties ontvangen worden met een goede kwaliteit 1,80 m offset schotel. Uitzondering is de Astra 1F. Vergeet 23,5E, die is veelste zwak, misschien zou een 4-5 meter schotel werken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Probeer het nu eens. Ik heb nu 100% signaal op kreta op de ned zenders, behalve rtl's , die zijn nog zwak. System Administrator (niet van deze site)
exciter Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 er is een stille transponder wissel geweesd, zie elders op het forum, waardoor de voetprint nu wat groter is. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen