Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een Topfield 4000PVR en heb veel problemen met ontvangst (dan weer wel dan weer niet, met vrij uitzicht voor schotel) Sinds 2004 geen update van firmware (2004 staat tenminste in het overzicht), maar updaten via de satelliet lukt niet. Sterker nog krijg melding datt de software up to date is.

Heb zelf het idee dat het aan de module ligt. Nou heb ik regelmatig gelezen dat de CD module slecht presteerd. Dus wil ik overgaan op een andere. Aston krijgt hier veel goede kritieken. Alleen het zegt me allemaal niets: Wat is het belangrijke verschil tussen een Aston 1.05 en een Aston Dual 1.07? Behalve het prijsverschil van ± 70 euro.

Oja misschien ook van belang. Ik kan niets met updates of instellingen via een PC omdat ik hier alleen Mac's heb staan. Alles dus via de satelliet of via m'n dealer in het uiterste geval.

Geplaatst:

Het wordt wel gelezen zie ik, maar nog geen reactie.

Uitbreiding van de vraag: Of heeft een Powercamp de voorkeur? Ik ga er geen fancy dingen mee doen. Gewoon TV (reguliere kanalen) kijken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: DESMEV
Heb zelf het idee dat het aan de module ligt. Nou heb ik regelmatig gelezen dat de CD module slecht presteerd.

Wat zit er nu dan in met de laatste software van de sateliet geupgrade zou de CD module het gewoon goed moeten doen als je gewoon de normale kanalen bekijkt.

Misschien is de TF 4000 wel aan vervanging toe. cool
Geplaatst:
Origineel bericht van: DESMEV
Het wordt wel gelezen zie ik, maar nog geen reactie.

Uitbreiding van de vraag: Of heeft een Powercamp de voorkeur? Ik ga er geen fancy dingen mee doen. Gewoon TV (reguliere kanalen) kijken.

Hallo Desmev,

Ik heb geen ervaring met de 4000. Ik heb de 7700HDPVR en daar heb ik een prima ervaring met de Powercam.Pro 2.0. Die werkt bij mij uitstekend.

De Aston 1.05 heb ik ook. Dit is echter een al wat oudere cam en inmiddels geeft die geen beeld meer op enkele zenders bij CDS. Zoals MotorsTV, TraceTV en NASN. Zou ik dus niet doen.

Ik heb ook de 5500PVR gehad en daar werkte de MediaGuard cam van CDS goed bij. Overigens (toen) ook de Aston 1.05.

De Aston 1.07 wordt wel positief beschreven. Maar dit zijn dus ervaringen die uit de draad komen die over de 7700/7710HDPVR komen. Of dit ook geldt voor de 4000.......?

Alfons
Gast Jan v d Broek
Geplaatst:

Recentelijk een Ashton 1.07 gekocht en al mijn ontvangstproblemen waren over.

Topfield 4000pvr voorheen met Matrix REborn cas interface9werkte voorheen ook prima, maar het laatste jaar niet meer)

Succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen