Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
denk dat ze niet veel winst maken.

Telenet verliest het meest!
Als men bedenkt dat de meeste TV VLAANDEREN abonnees ex-telenet kijkers waren; als men weet dan ze 160€ per jaar aan Telenet betaalden; als je weet dat TV VLAANDEREN nu reeds 60.000 abonnees heeft, heeft Telenet nu reeds 9.600.000€ per jaar minder inkomsten!

Gerdy

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

heb je vorige maand gelezen wat ze maar verliezen,

vergeleken met kabel heeft TVV nog niet zoveel,maar kvindt het wel zeer goed dat er al 60.000 zijn,

ik zei dit vorige maand op paar forums en men zei dat ik fout was,nu dat officieel gezegd wordt geloven ze me weer.

ik heb liever TVV dan telenet met hun verplichte doosjes die op niks trekken,bij indi zitten ze er ook mee.

wat ik soms lees van telenet en indi,

kheb nooit moeten de box van stroom halen (als ik niks verander natuurlijk),nooit geen vastlopers gehad,de software is heel goed,enz.

enige probleem is soms de EPG die niet zo perfect is,maar dat is bij CD en TVV hetzelfde.

buiten dit is het een mooi pakket,

heb alles die te krijgen is van zenders bij TVV (behalve man-x,niet m'n stijl).

dus dat m'n reactie miss wat negatief overkwam voor TVV is in feite beetje foute woordkeuze,zou zelf geen telenet meer willen,

maar als je hoort wat ze verdienen met die rode knop affaire en on demand,denk niet dat ze zoveel verlies hebben.

en ze maken de klanten wijs dat tegen het einde van het jaar de zenderaanbod verdubbelt gaat worden.

ja,zeker,als ze nog wat bestaande verwijderen zeker lol.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Gast pierkepierlala
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerdy
Origineel bericht van: digitaal kijker
denk dat ze niet veel winst maken.

Telenet verliest het meest!
Als men bedenkt dat de meeste TV VLAANDEREN abonnees ex-telenet kijkers waren; als men weet dan ze 160€ per jaar aan Telenet betaalden; als je weet dat TV VLAANDEREN nu reeds 60.000 abonnees heeft, heeft Telenet nu reeds 9.600.000€ per jaar minder inkomsten!

Dan mag je de Belgacom TV kijkers ook niet vergeten tellen! Belgacom telde eind 2007 305.000 klanten voor Belgacom TV. Bron: De Tijd.
Artikel kan je nalezen: http://www.tijd.be/artikel/Belgacom_TV_doet_kabel_pijn.6458112

Geplaatst:

Als klant vind ik dat TV-VL er niet op verbeterd is.

Gestart aan 9 euro/maand moest daar na nauwelijk een jaar al 10% bij.

Het behoorlijk startpakket bood alle Vlaamse zenders plus een externe mix.

De pakketten die erbij kwamen waren te heterogeen van samenstelling, zodat ze hun geld niet waard zijn.

De Vlaamse zender Vitaliteit kon niet in het basispakket waar hij nochtans thuishoort als je je TV-VL noemt.

Nu met HDTV durven ze 5 euro/maand vragen voor een klassieke muziek zender (nut van HDTV?) en 2 kanalen die reeds in SD aanwezig zijn en waarvan er maar een in 1080i uitzendt.

Daarbij is er ook nog de klantonvriendelijkheid dat ze je bij elke abonnementswijziging meteen weer een jaar vastzetten en een vermindering van het abo per aangetekend schrijven moet gebeuren.

Ik beweer niet dat TV-VL slecht is, maar vind evenmin dat ze hoog van de toren moeten blazen.

Geplaatst:

dat zie je bij andere aanbieders toch ook,dus waarom moeten ze dan weer eens een uitzondering zijn.

de kijkrechten van de zenders gaan ook omhoog,

TVV heeft dit 1 keer gedaan voor een hele periode,

telenet doet dit in 3-4 keer.

voor iedereen goed doen kunnen ze niet,en anders kan je nog bij andere aanbieders gaan,maar of het daar evengoed is met een box die verplicht wordt en nog wat andere dingen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Gast patje7of9
Geplaatst:
Origineel bericht van: riji
Nu met HDTV durven ze 5 euro/maand vragen voor een klassieke muziek zender (nut van HDTV?) en 2 kanalen die reeds in SD aanwezig zijn en waarvan er maar een in 1080i uitzendt.

Er is geen enkele zender ter wereld die via satelliet,kabel of iptv in 1080p uitzendt.

1080p uitzendingen is alleen beschikbaar op Blu-Ray schijfjes.

Informeer je eens maar beter voordat je hier nutteloze info zet.

Geplaatst:

Weet niet hoe de vork in de steel zit, maar bbc hd, luxe tv, en bij nog een paar andere zie ik toch gedefinieerd in de zenderstatistiek van mijn TF7700hdpvr als 1080i. Is er een verschil tussen 1080i en 1080p???? crazy

Geplaatst:
Origineel bericht van: RUF
Weet niet hoe de vork in de steel zit, maar bbc hd, luxe tv, en bij nog een paar andere zie ik toch gedefinieerd in de zenderstatistiek van mijn TF7700hdpvr als 1080i. Is er een verschil tussen 1080i en 1080p???? crazy

Ja, 1080i50 is vloeiender dan 1080p24 op Blu-ray!

1080i50 bevat een interlaced videosignaal dat 50 fields per seconde bevat, dus 50 halve beelden per seconde, hetgeen het vloeiender maakt dan de 24 volle beelden per seconde van een 1080p24.

Het zou wel kunnen dat 1080p24 ietsje scherper overkomt.

1080p50 zou natuurlijk ideaal zijn, maar zover ik weet wordt die norm nog nergens in de praktijk alleen toegepast bij computergames zoals de PS3. 1080p50 vraagt teveel bandbreedte voor broadcasting doeleinden (2x meer dan 1080i50).

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Geplaatst:

Back to topic...

Ja het aanbod is te duur, maar heeft dan toch het voordeel te bestaan. We kunnen alleen maar hopen dat er interessante zenders bij komen.

Maar degene die lopen te zeiken dat TVV voor de rest duur is, daar ben ik het niet mee eens! Ten eerste ben ik blij dat we er van kunnen genieten, en niet meer afhankelijk zijn van Integan, telenet, belgacom en consorten, de sat biedt tevens gratis zenders.

Nee Sat is veel waar voor je geld, en ik ben heel blij dat Tvv zowieso bestaat! Vooral...hier in Frankrijk op vakantie!

Geplaatst:

Ik begrijp werkelijk niet wat jullie lopen te huilen om 5 euro. Jullie beseffen niet wat er in andere landen voor HDTV wordt gevraagd. Zo vraagt Premiere Duitsland voor enkel Discovery-HD 10 euro per maand!

HDTV is gewoon een stuk prijziger dan SDTV omdat er slechts een paar kanalen op een kostbare transponder passen.

En verder hoef je niet bang te zijn voor een kat in de zak, een opmerking die ik hierboven las, want de beeldkwaliteit van de CDS HDTV kanalen is zonder meer goed te noemen, daar krijg je geen spijt van.

5 euro te duur, hahaha, jullie Belgen zijn blijkbaar nog erger dan de Nederlanders wat betreft zeiken over de prijzen. :D

Ik dacht dat ze hier in NL kampioen prijszeiken waren, maar jullie verslaan ons. :D

Geplaatst:

CSD biedt wel meer kanalen in zijn pakketten dan TV-VL, zo op 23°E.

HD = minder kanalen per transponder: dit is juist, maar toch zie ik ook op 23°E 11778 V naast de 3 gebruikte HD-kanalen nog 2 ongebruikte kanaalnummers...

Duur: het gaat erom dat de extra pakketten (plus en thema) te heterogeen zijn van samenstelling waarin je veelal slechts weinig zenders hebt die je werkelijk interesseren en zo zijn die dan inderdaad te duur.

Tenslotte blijf ik erbij dat als je je TV-VL noemt en er komt uitzonderlijk eens een commerciële vlaamse zender bij, dan je niet moet gedwongen worden om een extra-pakket te nemen. Zo'n zender hoort thuis in het basispakket en desnoods moet dan maar een andere (niet-nederlandstalige) zender daarvoor plaats maken.

Gast sattaz
Geplaatst:

Citaat:
HDTV-VL 5 euro/maand is toch te duur?

Hoeveel willen degenen die 5 Euro te duur vinden dan wel betalen?

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen