digitaal kijker Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 weet wel dat er in dat HD pakket voor de belgen ook de NED1 HD komt hé en VTM HD zou ook erbijkomen volgens m'n informant bij TVV in de zomer. laten we hopen dat het waar is hé dan zal je wel 5€ goed vinden zeker lol. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Apple740 Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Origineel bericht van: riji CSD biedt wel meer kanalen in zijn pakketten dan TV-VL, zo op 23°E. Ja, maar het HDTV pakket via CDS kost dan ook wel het dubbele dan wat jullie betalen, namelijk 10 euro. In Nederland is het HDTV pakket alleen af te nemen inclusief die meer (thema)kanalen die jij opnoemt. Ik persoonlijk zit helemáál niet te wachten op die themakanalen, maar wil alleen de HDTV kanalen. Ik moet echter toch 10 euro per maand betalen. Jullie Belgen mogen dus in je handen knijpen met die 5 euro.
Apple740 Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker weet wel dat er in dat HD pakket voor de belgen ook de NED1 HD komt hé en VTM HD zou ook erbijkomen volgens m'n informant bij TVV in de zomer. laten we hopen dat het waar is hé dan zal je wel 5€ goed vinden zeker lol. Dit zou neerkomen op 1 euro per HD kanaal. In de toekomst, als er bijv. 30 HDTV kanalen beschikbaar zijn, zou dat neerkomen op 30 euro voor een compleet HDTV pakket. Mijn mening is dat je hier héél blij mee moet zijn! Sky-HD Engeland, die momenteel 17 HD kanalen heeft, is al ruim 2 maal zo duur! (nou is daar wel de kwaliteit van de sportkanalen fantastisch te noemen, 19Mbit/s per kanaal gaat TVV/CDS nooit redden. En uiteraard zullen die speciale sport/film kanalen ook veel duurder zijn dan 1 euro per stuk. ) Maar al met al denk ik dat één euro per normaal HD kanaal zeker niet verkeerd is.
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 daar kost het HD pakket een 10 pound,wou het ook nemen,maar dan moet je weer een nieuwe ontvanger kopen en die kosten al niet weinig en dan nog eens extra 10 pound boven op de bestaande kost van world pakket,en dan ben je nog niet zeker of je de HD zenders kan kijken met de niet sky HD box,want naar het schijnt wordt er via de HDMI kabel een code verstuurd zodat je enkel kan kijken op de sky HD box. zo is me toch verteld door een engelsman die ook die HD zenders wilt bijnemen maar kijken via een dreambox HD box als die er komt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
delto95 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker daar kost het HD pakket een 10 pound,wou het ook nemen,maar dan moet je weer een nieuwe ontvanger kopen en die kosten al niet weinig en dan nog eens extra 10 pound boven op de bestaande kost van world pakket,en dan ben je nog niet zeker of je de HD zenders kan kijken met de niet sky HD box,want naar het schijnt wordt er via de HDMI kabel een code verstuurd zodat je enkel kan kijken op de sky HD box. zo is me toch verteld door een engelsman die ook die HD zenders wilt bijnemen maar kijken via een dreambox HD box als die er komt. Dat klopt niet hoor. Ik kijk SKY HD op mijn SKY-box maar ook op mijn Humax HD-1000 met een dragon cam. Wel even je box serial nummer inbrengen...
Apple740 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: delto95 Dat klopt niet hoor. Ik kijk SKY HD op mijn SKY-box maar ook op mijn Humax HD-1000 met een dragon cam. Wel even je box serial nummer inbrengen... Wow, kan dat echt? En werkt dit probleemloos? Dit is nieuws waar ik al tijden op wacht. Ik was echt in de veronderstelling dat Sky-HD alleen te zien was met een originele Sky-HD box. Btw, gaat dit alleen met Humax of ook andere receivers? Edit; ik lees net ergens dat je toch een Sky receiver nodig hebt voor de maandelijkse refresh van de kaart...
matthew_be_wvl Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 En VT4 HD komt er ook nog deze zomer! TVV zal diep in de zak mogen tasten Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: delto95 Dat klopt niet hoor. Ik kijk SKY HD op mijn SKY-box maar ook op mijn Humax HD-1000 met een dragon cam. Wel even je box serial nummer inbrengen... Wow, kan dat echt? En werkt dit probleemloos? Dit is nieuws waar ik al tijden op wacht. Ik was echt in de veronderstelling dat Sky-HD alleen te zien was met een originele Sky-HD box. Btw, gaat dit alleen met Humax of ook andere receivers? Edit; ik lees net ergens dat je toch een Sky receiver nodig hebt voor de maandelijkse refresh van de kaart... volgens m'n engelse vriend zou dit ook niet werken,maar als het kan zou dit miss in een dreambox ook lukken, is iets om eens te bekijken binnenkort,enkel m'n bestaande sky receiver kunnen verkopen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl En VT4 HD komt er ook nog deze zomer! TVV zal diep in de zak mogen tasten deze zit enkel exclusief bij telenet Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast satfreak07 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Als VT4HD veel geld willen ontvangen van reclame inkomsten tijdens het WK is het toch niet snugger om bij één provider te zitten! We zijn al een kleine groep kijkers in Vlaanderen en toch moet het nog gesplitst worden onder zogezegd exclusiviteit. VTM HD bij Indi VT4HD bij telenet Prime bij telenet Om zot van te worden!
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 klopt,de regering doet er niks aan omdat de digitale versies niet verplicht zijn in gratis basispakket door te geven. en ze mogen ermee doen wat ze zelf willen,dus exclusief. VTM HD is z'n exclusiviteit wel al kwijt,als TVV wilt kunnen ze hem toevoegen (zou normaal in de zomer gebeuren),telenet is dat ook van plan in de zomer naast VT4 HD en VRT HD, ze zullen wel een prijskaartje aanhangen dan Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast satfreak07 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Ze mogen nog 10euro vragen voor het pakket als ze maar enkele vlaamse HD zenders toevoegen
delto95 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: delto95 Dat klopt niet hoor. Ik kijk SKY HD op mijn SKY-box maar ook op mijn Humax HD-1000 met een dragon cam. Wel even je box serial nummer inbrengen... Wow, kan dat echt? En werkt dit probleemloos? Dit is nieuws waar ik al tijden op wacht. Ik was echt in de veronderstelling dat Sky-HD alleen te zien was met een originele Sky-HD box. Btw, gaat dit alleen met Humax of ook andere receivers? Edit; ik lees net ergens dat je toch een Sky receiver nodig hebt voor de maandelijkse refresh van de kaart... Voor de updates heb je helaas de originele sky-hd box nodig. Wat andere ontvangers betreft kan ik bevestigen dat het ook met een Clarketech werkt in diezelfde dragoncam.
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 met een CCcam en dreambox kan je de SD zenders ook zien,wel een activatie nodig via de sky box, zal dit dan met het HD pakket ook lukken, in de dreambox hoef je geen serialnr in te zetten van de kaart,zou eens willen weten of dit zou lukken met HD ook. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen