Theo50 Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb 2 KPN kastjes staan waarvan de tijd opeens van slag is. Het signaal krijg ik van de mast in Amsterdam-Noord. In de ontvanger zie ik alleen maar een tijdverschuiving voor de hele en halve uren en ze staan alle twee op "auto". Zie ik wat over het hoofd om de tijd instelling te kunnen wijzigen? Heeft iedereen in Nederland dit probleem, of zit het alleen in deze mast?
Gast hans_v Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb ook een probleem met de tijd. Staat op automatisch en geeft een uur of 5 1/2 te vroeg aan. Als ik handmatig de juiste tijd instel is de EPG niet juist met de tijden (nog steeds zelfde verschil).
asmi Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Het zit niet in de KPN-kastjes, Digitenne geeft een foute tijd door. Op dit moment is het op mijn Topfield-PVR 16:09 uur op Net5 en 20:29 op Nederland 1.
EdjeKroketje Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb net even mijn PVR gechecked die was goed maar omdat ik hem even met de hand heb versteld werkt het niet meer. publieken geven nu 21.22 aan en de rest 17.02. Probleem is bekend bij KPN en wordt aangewerkt
Cool_Mod_E Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb hetzelfde met mijn TF5300. Erg irritant aangezien ik mijn favoriete series nu niet meer kan opnemen. Ik hoop dat ze de klok snel herstellen !
kevbin 7 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 hoi hier in twente ook het zelfde storing op ned.1,2 en 3 staat de juiste tijd nu op 21.11 en op andere zenders 16.51 uur. m.v.g. kevbin 7
Hageneis Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Probleem lijkt inmiddels weer opgelost te zijn: als ik de commerciële bouquetten bekijk verandert de klok niet meer. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Xilence Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Lijkt idd opgelost. Was iig heel irritant, vooral met het opnemen met de timer
Theo50 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Geplaatst: 2 mei 2008 Nou bij mij is het probleem nog steeds niet opgelost. Klok staar wel weer gelijk, maar opnemen met de timer is totaal van slag. Het programma dat hij op 19.00 uur moest opnemen begon hij om 17.08 aan en een programma dat hij om 20.00 uur moest opnemen startte hij niet.
grootje Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had het zelfde probleem na de fabrieksinstellingen terug te hebben gezet en de zenders opnieuw te hebben ingeladen is bij mij het probleem opdelost. Mischien heb je er wat aan. Suc6
Theo50 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Geplaatst: 3 mei 2008 Origineel bericht van: grootje Ik had het zelfde probleem na de fabrieksinstellingen terug te hebben gezet en de zenders opnieuw te hebben ingeladen is bij mij het probleem opgelost. Mischien heb je er wat aan. Suc6 Ik heb je raad opgevolgd en het ziet er inderdaad naar uit dat het probleem nu is opgelost. De test die ik zo juist heb gedaan is in ieder geval goed verlopen. Hij heeft een timer programma op de juiste tijd gestart en beëindigd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen