peterksr Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 hallo, ik heb een laptop en zoek een draadloze internet kaart welke je zo in een slot kan steken heeft iemand een sugestie besturing is win xp. wat zijn de gemiddelde prijzen hiervan ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Poetsdoekje Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Origineel bericht van: peterksr hallo, ik heb een laptop en zoek een draadloze internet kaart welke je zo in een slot kan steken heeft iemand een sugestie besturing is win xp. wat zijn de gemiddelde prijzen hiervan ? gr peter Bedoel je een USB netwerkadapter? Zo ja, die zijn er veelal vanaf 20 euro en plm tot 100 euro Goegel maar eens op USB netwerkadapter Zo niet dan heb je de z.g. netwerkkaart WiFi PCMCIA, die zijn iets duurder, hier kun je ook eens op Goegelen Natuurlijk heb je dan ook een router nodig?! en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Hallo Poetsdoekje hij zoekt een Citaat: .....draadloze internet kaart welke je zo in een slot kan steken..... en geen usb dongle oid. Zelf heb ik goede ervaring met Senao 54g export pcmcia, die geeft veel vermogen, en niet onbelangrijk heeft een externe antenne (aansluiting). Belangrijk als je wat meer reikwijdte wil, want ingebouwd is niet echt ideaal voor wifi Yep sjaakk, dat heb ik ook aangegeven, maar volgens mij is een USB dongle heel wat anders dan een USB netwerkadapter. Ik gebruik beide, een usb netwerkadapter en een PCMCIA kaart van USRobotics. Dus ik heb getracht om beide mogelijkheden aan te geven. met vriendelijke groet Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Skysurfer Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Volgens mij is een Dongle niets anders dan een "codesleutel" waarmee je gecodeerde software kan gebruiken. De software kijkt dan bij het starten eerst of de dongle aanwezig is. Zonder zal de software dan niet werken. Dus wel degelijk wat anders dan een USB-netwerk adapter. Je hebt dus een USB- en een PCMCIA-versie. USB is ook een slot.
wammeswaggel Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Een E-Tech Wireless PC-Card is redelijk geprijsd: omstreeks 20 Euro. Heeft het voordeel dat ie erg plat is en dus onder een ander kaartje geplaatst kan worden. Let er wel op dat een kaartje WPA2 aankan. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen