Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: jakkoi
tis niet voor niks 3 maanden gratis dus ik neem aan dat ze nog steeds aan het testen zijn...

Het heeft niets met 3 maanden gratis of het testen te maken, de HD kanalen zijn prima te ontvangen mits je de juiste combinatie ontvanger - CAM gebruikt.
Ik weet niet welke combinatie nu wel en welke niet goed werkt maar de combinatie TF77xx met de Aston 1.07 functioneert uitstekend.
Ik ben het mee eens dat veel meer combinaties goed zouden moeten werken maar het gaat me ook weer wat te ver om te generalisreren.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

• Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik heb de kathrein ufs910 met mgcamd en ik heb het beeld goed gehad maar de laaste week is het echt hommeles.

premiere hd enz ontvang ik wel perfect.het zijn net de hd zenders van canal digitaal die slecht zijn.

Geplaatst:

Maar ik denk niet dat jij veel kan klagen. Je gebruikt namelijk een emulator in je kaartlezer en de zal CanalDIgitaal nooit ondersteunen.

Sterker nog. Ze zullen alles in het werk stellen om dit soort dingen niet te laten werken. Zoals het nu erbij jou uit ziet voorlopig met succes.

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:

Ik gebruik exact dezelfde combinatie(Kathrein UFS910 met mgcamd, CD-kaart zit in mijn Dreambox op de slaapkamer) en ik heb geen enkel probleem. Weet je zeker dat je schotel goed uitgericht staat? Je zou niet de eerste zijn met problemen op 23,5...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Gast E Pouls
Geplaatst:

VOOM HD zal waarschijnlijk vanaf 2 juni te zien zijn via canal digitaal.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jakkoi
ik heb een week terug nog alles goed kunnen ontvangen en nu heb ik gewoon zwart beeld...ik weet zeker dat het niet aan mijn schotel lig.

Heb je wel een abonnement aggesloten op de HD kanalen want de gratis periode zit er op sinds gisteren .
Ik heb ook alleen nog maar op 1 kaartje (met abo) beeld, het andere kaatje ging gistermiddag ook op zwart

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen