Spiderman1974 Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Hallo, Waarmee kan ik het beste *.ts fils omzetten naar *.avi waar ik zelf een max size aan kan geven. Om wat concreter te zijn wil ik mijn *.ts files van ongeveer 60 min omzetten naar *.avi en deze mag niet groter worden dan 750 MB. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Gast ozzo Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Volgens mij kan dat met NeroVision. Je maakt dan gewoon een VCD of SVCD. Nero vraagt dan waar de originele files staan en maakt er een passende VCD van op een CD'tje. Voor het overige werk (omzetten van TS files naar AVI zijn converters te vinden op google ; "convert VIDEO_TS to AVI"
aranco Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: ozzo Voor het overige werk (omzetten van TS files naar AVI zijn converters te vinden op google ; "convert VIDEO_TS to AVI" Sorrie Ozzo dat ik zo binnen kom vallen, maar kan dit ook andersom dus van .avi naar .ts
Gast ozzo Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Jup. Ook met NeroVision. Sleep een AVI naar het venster en maak er dan een DVD van (Image of schijfje) en je hebt een VIDEO_TS map. Makkelijk kan het niet ;-)
aranco Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: ozzo Jup. Ook met NeroVision. Sleep een AVI naar het venster en maak er dan een DVD van (Image of schijfje) en je hebt een VIDEO_TS map. Makkelijk kan het niet ;-) Sorrie Ozzo, ik heb je verkeerd begrepen denk ik. Ik bedoelde dus een film.avi omzetten naar een film.ts zodat ik deze op de hd van mijn ipbox kan zetten en deze via mijn tv kan afspelen.
Crazy Sat Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 effe googelen : Handbrake feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
aranco Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Origineel bericht van: Crazy Sat effe googelen : Handbrake Thx, ik zal eens kijken of ik hier wat aan heb.
Gast fatfreddy Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Kijk eens bij Xilisoft die heeft zo veel converters.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen