Ga naar inhoud


[DM7025] public beta image: 30-april-2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Gast Ebuyck

Hallo.

 

Als ik uitvoer komen er geen updates binnen.

hij zegt Klaar - 0 Paket(ten) geïnstalleerd of vervangen

wat moet ik doen alles vervangen of niet??

ps:Het is wel de nieuwe softwaere ??

van 30-april-2008

mvg eric.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: DIGIWIEW
duo lnb 19,2+23.5 van canal digitaal astra goedgekeurd


Blijf me verbazen, dat er klaarblijkelijk zo'n verschil zit in de 7025's. Heb dit met nu 3 7025's gezien, had er volgens mij alleen geen last van met PLI image.

Idem aan bijv Netcaster, loopt bij mij vast met favo's, een ander heb er geen last van, terwijl de volgende hem niet eens kan installen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ebuyck

ik zou de laatste software van ronald willen opzetten, nu heb ik de voorlaatste draaien met de cc cam 2.7 erin. Nu zou ik de laatste nieuwe software er willen op zetten met de cc cam 2.8 erin moet ik dit weer met serieele kabel doen of kan ik dit op een andere wijze doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BushWhacker
Dag Ronald,

Bestaat er een manier om plugins te testen, zonder dat je steeds Enigma moet herstarten? Hij ziet bij mij de wijzigingen in de .py pas als ik Enigma heb herstart.

gr,
BW
Niet dat ik weet.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ebuyck
Hallo.

Als ik uitvoer komen er geen updates binnen.
hij zegt Klaar - 0 Paket(ten) geïnstalleerd of vervangen
wat moet ik doen alles vervangen of niet??
ps:Het is wel de nieuwe softwaere ??
van 30-april-2008
mvg eric.
Kan je de volgende commando's even geven via telnet?

ipkg update
ipkg upgrade

en het resultaat posten, dan kan ik de fout meldingen zien.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ebuyck
ik zou de laatste software van ronald willen opzetten, nu heb ik de voorlaatste draaien met de cc cam 2.7 erin. Nu zou ik de laatste nieuwe software er willen op zetten met de cc cam 2.8 erin moet ik dit weer met serieele kabel doen of kan ik dit op een andere wijze doen??
Dat hoeft niet serieel. Om te flashen dien je hem in stop mode te zetten (tijdens aan zetten linker boven knop indrukken) je kan hem dan via een web browser flashen. Als het met deze informatie niet lukt, moet je even zoeken . Het flashen van images is vaak genoeg hier besproken en valt buiten het testen van een beta image.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BushWhacker
Bestaat er een manier om plugins te testen, zonder dat je steeds Enigma moet herstarten? Hij ziet bij mij de wijzigingen in de .py pas als ik Enigma heb herstart.


Je zou hiervoor het Python commando "reload" kunnen gebruiken (ja, daar moet je dus een plugin voor schrijven!), de syntax is zoiets:

plugInModule = reload('plugInModule')

en dan wordt die module opnieuw ingeladen. Let op: Alle verwijzingen naar vorige versies van die module blijven geldig en blijven naar de oude versie wijzen, dus als je vanuit module "a" dit commando geeft, merkt module "b" er niks van.

Lastige materie, daar zul je even de Python documentatie op www.python.org moeten nalezen denk ik.

Misschien dat ik er zelf ook nog iets voor ga knutselen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn eigen zenders wil laden, door het zoeken naar nieuwe zenders, komen deze niet in het zenderoverzicht te staan. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd , de ene keer blijft de oude lijst erin staan en een andere keer waren alle zenders weg en stond er niks meer, ook niet welke ik net gezocht heb.

 

Is het mogelijk om handmatig alle zenders te verwijderen , en dan te laten zoeken naar nieuwe zenders ?

 

Kan dit een bug zijn of doe ik zelf iets verkeerd , wat natuurlijk ook mogelijk is, ben ook maar een mens smile

 

 

Joecks

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joecks, je kan volgens mij met OpenDBedit alles weghalen (zenders uit de dream lezen en dan linker rijtje met CTRL + A en delete). Dan laadt je deze weer terug naar de dream, en vergeet niet het commando " killall -9 enigma2 (enter) " te geven met terminal of via de knop in OpenDBedit.

 

Of ga in de dream terug naar fabrieks instellingen, volgens mij is het dan ook weer schoon smile

 

 

 

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ,zal eens even testen hoe een factory reset gaat, weet ik dat ook gelijk...

 

Joecks

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...