Gast Edwin2004 Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Citaat: Een e-mail bericht: Sehr geehrter Kunde, Premiere wird innerhalb der nächsten 3 Monate die Verschlüsselung der Karten ändern. Das heißt, dass alle Karten getauscht werden müssen. Es wird 2 Verschlüsselungen geben, die nicht kompatibel sind (NDS und Nagravision 3). Wir müssen nun wissen, in welchem Receiver Ihre Kunden die Premiere Karte betreiben. Dazu benötigen wir die exakte Modellbezeichnung des Receivers. Im Anhang befindet sich eine Excel Tabelle mit all Ihren Premiere Karten, die noch eine Restlaufzeit haben. Bitte tragen Sie den Receivertyp des jeweiligen Kunden hinter die Seriennummer der Karte. Bitte beachten Sie, dass Ihre Kunden Premiere nach einer gewissen Zeit nicht mehr sehen können, wenn Sie uns nicht den Receivertyp mitteilen. Die Premiere Karten werden auch erst dann ausgetauscht, nachdem Sie uns die alte Karte zurück geschickt haben. Vorab können wir leider keine Karten austauschen. Dear Customer, Premiere will change the encryption of their smartcards to NDS and Nagravision 3 in the next 3 months. That means all smartcards have to be replaced. In order to replace the smartcards quickly so that your customers do not loose too much viewing time we need to know in which receiver your customers use their Premiere smartcard. Only by knowing the exact receiver model we know which card (NDS card or Nagra 3 card) we have to send you in exchange. We attached an Excel sheet with all your smarcards that are still valid. Please contact your customers, ask them which receiver they use and then write the name and model of the receiver next to the serial number of the smartcard. Your customer will not be able to view Premiere after a while if we don`t know the receiver model they use. Please be aware that we can only replace the smartcards AFTER you sent them back to us. Cards that we do not receive will not be exchanged. Mit freundlichen Grüssen Bovenstaande lijkt mij duidelijk, Premiere is begonnen met het wisselen van de kaarten, ze geven 2 mogelijkheden de nieuwe encryptie NDS of de opvolger van Nagra2 is dus Nagra3. Na velen ontkende geruchten gaat Premiere dus toch met NDS in zee. BRON: Een Duitse leverancier... Later meer info. Groetjes, Edwin
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 maar niet iedereen heb een reciever die NDS Ondersteund , dus die zullen kiezen voor een Nagra Kaart.
Gast Edwin2004 Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Helemaal mee eens maar voor de Nagra3 kiezers zal de volgende kaartwissel maar dan wel naar NDS niet lang duren. Nagra3 zal waarschijnlijk als overgangscodering dienen. Echter de tijd zal het leren. Zelf zou ik geen probleem met NDS hebben, een SKY UK kaart werkt immers ook perfect in een dreambox. Groetjes, Edwin
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Citaat: Im Anhang befindet sich eine Excel Tabelle mit all Ihren Premiere Karten, die noch eine Restlaufzeit haben. Citaat: We attached an Excel sheet with all your smarcards that are still valid Kan / wil je die bijlage eens Posten ??
Gast Edwin2004 Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Ga geen persoonlijke data prijsgeven, hier een gesensoreerd lijstje: Kartennummer: Aktiviert: Kündigung: 0274981XXXXX keinem Paket zugeteilt 0274981XXXXX 17-9-2007 30-9-2008 0274981XXXXX 30-8-2007 31-8-2008 +meer Groeten, Edwin
Apple740 Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 De hackers hebben weer een nieuwe uitdaging binnenkort...
Gast Paullo Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Hierbij uitleg over de kaartwissel en de software-update van de receivers: http://www.digitalfernsehen.de/news/news_299790.html Greets
Gast NDS4Ever Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Vreemd! Maar ik heb geen email gehad......... Dit staat op de Premiere site: Smartcard-Tausch: Auch in Zukunft genießen Sie Premiere wie gewohnt Premiere wird noch im 2. Quartal mit einem Smartcard-Tausch beginnen. Damit schützt Premiere seine exklusiven Film- und Sport-Programme mit den neuesten Entwicklungen der führenden Verschlüsselungsdienstleister. Premiere Kunden mit Satellitenempfang und Kunden von privaten kleineren Kabelnetzbetreibern erhalten eine neue Smartcard Mit dem Smartcard-Tausch beginnen wir noch im 2. Quartal bei allen Satellitenkunden sowie den Kunden, die Premiere über einen kleineren privaten Kabelnetzbetreiber empfangen. Abonnenten, die Premiere über die großen Kabelnetzbetreiber Kabel Deutschland, Kabel BW oder Unitymedia empfangen, sind hiervon nicht betroffen. Auch für Abonnenten, die Premiere Fußball Bundesliga über arenaSat empfangen, ändert sich nichts. Ein Receiver-Tausch ist nicht nötig Wir machen es Ihnen so leicht möglich: Alle Receiver "Geeignet für Premiere" funktionieren auch weiterhin. Sie brauchen nichts weiter zu tun, wir kommen auf Sie zu und informieren Sie rechtzeitig.
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vind het maar vage info van : Edwin2004
Bowsat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 vrije vertaling van posting NDS4Ever kaartruil : ook in toekomst blijft U premiere kijken zoals gewoonlijk Nog in het 2 kwartaal begint premiere een kaartwissel. Daarmee beschermt Premiere zijn exclusieve film- en sportprogramma's met de nieuwste ontwikkelingen van de leidende coderingsfirma. Premiere klanten met satellietontvangst en klanten van de kleinere private kabelnetten krijgen een nieuw smartkaart. Met de kaartruil beginnen we nog in het 2e kwartaal voor alle satellietklanten en ook voor alle klanten van de kleinere kabelnetten. Abonnees die van de grote kabelnetten KABEL Deutschland, Kabel BW of Unitymedia afnemen zijn niet aanbelangd. Ook voor hen die de Premiere Fussball Bundesliga via ArenaSAT ontvangen verandert er NIETS. Een receiver-wissel is NIET nodig, we maken het u zo makkelijk mogelijk : ALLE PREMIERE GOEDGEKEURDE ONTVANGERS BLIJVEN WERKEN ZOALS VOORDIEN. **Ergens anders op de premiere site en digital fernsehen forum wordt ivm NIET GOEDGEKEURDE ONTVANGERS EN/OF CAMS geschreven dat GEZIEN DEZE NIET CONTRACTUEEEL DOOR HEN ONDERSTEUND WORDEN DEZE OOK OP GEEN ENKELE VORM VAN TEGEMOETKOMING, ONDERSTEUNING OF GARANTIE MOETEN REKENEN en dat betrokkenen desnoods MOETEN OVERSTAPPEN NAAR EEN GOEDGEKEURDE ONTVANGER.
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: Edwin2004 Nagra3 zal waarschijnlijk als overgangscodering dienen. Echter de tijd zal het leren. Zelf zou ik geen probleem met NDS hebben, een SKY UK kaart werkt immers ook perfect in een dreambox. Groetjes, Edwin ik zou ook liever NDS zien dan nagra3 daar ik niet zeker ben of nagra3 wil werken op de dreambox onder CCcam,met newCS wel naar het schijnt dat ik heb gehoord,zal het zelf maar pas geloven waneer ik het zelf zie en ervaar. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
W3ird_N3rd Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Citaat: Please be aware that we can only replace the smartcards AFTER you sent them back to us. Cards that we do not receive will not be exchanged. Haha, dus je moet eerst je kaart opsturen zodat je kan betalen om geen beeld te hebben voor je een nieuwe kaart krijgt? Ik zou de hele bende per direct opzeggen, dat zijn geen leuke grappen.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 ja maar zonder kaart heb je ook geen beeld na die 3 maanden eens ze over zijn op NDS en nagra3, dus heb je nog veel minder en je betaald per jaar,dus is je geld ook weg de rest van de maanden, kheb ze net sinds begin januari. loop dan een half jaar mis als ik het opzeg. dus geen goed idee,en na het jaar abbo moet je ze zowiezo terug opsturen,dus is het niet erg paar dagen zonder,dan kijken we even via de keys Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Henksat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Haha, dus je moet eerst je kaart opsturen zodat je kan betalen om geen beeld te hebben voor je een nieuwe kaart krijgt? Ik zou de hele bende per direct opzeggen, dat zijn geen leuke grappen.. Daarom moet je het nu doen, nú werken de keys nog. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen