Snuffer Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Ik wil 4 beelden op 1 monitor zetten deze beelden komen van sat. ontvangers. Weet iemand of dit hiervoor het juiste is ik zelf dacht van wel maar misschien heeft eimand ervaring ermee. REAL-TIME KLEUREN QUAD SWITCHER & MULTIPLEXER - 4 INGANGEN - OSD VQSM4CRT Dit toestel maakt van uw tv of monitor een volwaardig bewakingssysteem met quad-scherm. Deze geavanceerde digitale quad processor geeft het beeld van 4 camera's tegelijk weer op 1 scherm. Het toestel beschikt over een krachtige processor met gebruiksvriendelijk controlepaneel zodat u op een eenvoudige manier de commando's kunt programmeren. Kenmerken gebruiksvriendelijk controlepaneel weergave van klok en datum displaymodes: quad / volledig scherm / PIP1 / PIP2 zoom / automatisch schakelen PIP functie (picture-in-picture) weergave van titel zoomvensters: 5 x 6 stilstaand beeld weergave van opgenomen beelden (van bv een DVR of VCR) bewegingsdetectie met audioalarm detectie van verlies van videosignaal alarmgeheugen registreert het precieze tijdstip en de datum van een alarmsituatie buzzer automatische schakeling: instelbare schakelduur 0-30 sec. video- en audio-uitgang voor aansluiting op een andere monitor / tv / VCR / DVR BNC aansluitingen bewegingsdetectie kan gedurende een bepaalde periode van de dag op scherp worden gesteld bv. wanneer u op het werk bent Specificaties beeldsnelheid: 25 frames/seconde -PAL- resolutie: -PAL- type ingangs-/uitgangssignaal: PAL / NTSC met automatische detectie ingang/uitgang van video decoder: CMOS DAC 10 bits videosignaalingangen: camera-ingang: composiet, 1.0Vpp, 75 ohm, 4 x BNC VCR ingang: composiet, 1.0Vpp, 75 ohm, 1 x BNC videosignaaluitgangen: uitgang naar monitor & VCR: composiet, 1.0Vpp, 75 ohm, 2 x BNC alarmuitgang: ja geheugen voor alarmtijdstip: geheugen voor 5 alarmtijden per ingangskanaal alarmduur: 1-99sec of altijd on beeld: quad / auto / PIP en zoom schakeltijd in automatische sequentie: 1-20 seconden, instellen met volumeregeling weergave van titel van kanaal: max. 10 karakters horloge-functie: jaar / maand / dag / uur / minuut / seconden in 3 selecteerbare formaten voeding: 12Vdc / 600mA gestabiliseerd (adapter meegelev.) werkstroom: max. 6W vochtigheidsgraad: <= 90% RH werktemperatuur: 0°C tot +50°C afmetingen: 230 x 195 x 48mm gewicht: 1kg TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Pacman Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 He Snuffer Ik heb zo'n ding gewoon op zolder liggen. Voor interesse, PM mij maar.
gerrit B Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Zo'n ding is nieuw te koop voor zo rond de 150 euro incl. BTW. Alleen je TV of hiervoor gebruiken kan wel, maar die is er niet op gemaakt om continu het zelfde beeld weer te geven en zal dan ook meestal vrij snel inbranden. Gevolg je kunt je camera uitzetten en je blijft bijna het zelfde beeld houden. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
wammeswaggel Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Niet iedere monitor kan een composite video-signaal aan! Er bestaan PCI-kaartjes die hetzelfde doen: UCC4 met Conexant Fusion-chip. Voor een appel en een ei te koop op veilingsites. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
gerrit B Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Klopt, alleen moet je computer dan wel voordurend aan staan en dat redt je niet meer met een paar watt. Voordeel is wel dat er ook meteen opnamens gemaakt kunnen worden, maar dat is dan wel een regelrechte aanslag op je harddisk. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen