Ga naar inhoud


Ervaring met Terratec Cinergy HD?


Gast Richard7

Aanbevolen berichten

Gast Richard7

Is er hier toevallig iemand die bovengenoemd kaartje heeft? Ik kwam 'm toevallig tegen en ziet er wel mooi uit (witte printplaat) + optioneel CI-module aan te koppelen. En ... niet duur wink

Ik kan echter nergens een test vinden, of welke software er goed mee werkt (DVBViewer, ProgDVB, MyTheatre, etc.). Hij komt in ieder geval met BDA drivers, ook voor Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Richard7
Is er hier toevallig iemand die bovengenoemd kaartje heeft? Ik kwam 'm toevallig tegen en ziet er wel mooi uit (witte printplaat) + optioneel CI-module aan te koppelen. En ... niet duur wink
Ik kan echter nergens een test vinden, of welke software er goed mee werkt (DVBViewer, ProgDVB, MyTheatre, etc.). Hij komt in ieder geval met BDA drivers, ook voor Vista.


Geen ervaring met deze kaart, maar ik heb ergens gelezen dat hij gelijk is met de Skystar HD2. Dus mogelijk dit kan gebruiken voor ervaringen.

Overigens, ik verwacht geen problemen met DVB Viewer met deze kaart. De Skystar HD2 lijkt hier goed mee te werken en ik heb positieve berichten gezien over deze kaart. Ik was namelijk van plan om deze aan te schaffen ter vervanging van mijn TT 1500-S. Uiteindelijk toch maar gekozen voor de FloppyDTV DVB-S2.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: moonchild
Twinhan AD-SP400 (1041) werkt met myTheatre, behalve motoraansturing. Neem aan dat de OEM versies van Technisat en Terratec ook zullen werken.

@ Niels, heb jij de fire dvb-s2 met myTheatre werkend?


Nope. Standaard DBA driver werkt niet in MyTheatre. Krijg No-Signal bij een scan.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Richard7

Hela, nu ben ik een beetje in de war (al een tijdje niet meer met mijn Nexus geprutst blush ).

 

Er zijn 2 soorten drivers: BDA en WDM (toch?). Ik dacht dat BDA beter was omdat het een soort uitgebreide config file is en dan gebruik maakt van losse (algemene) drivers. En dat WDM 'moeilijker' is omdat dit 'echt' binaire spullen zijn. Eerlijk gezegd heb ik hier niet echt op gelet omdat mijn kaartje prima werkt met MyTheatre onder XP en ik verder geen motoren te besturen heb (alleen wat disecqs wink )

 

En nu ben ik toevallig een geregistreerde cool MyTheatre fan en zou het wel jammer vinden als deze het niet meer deed ;(

 

Of Niels: bedoel je dat er ook nog een NIET standaard BDA driver te vinden is waarmee dit spul wél werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...