Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik draai nu een trial versie van een virusscanner en hij heeft een aantal virussen in quarantine gezet ik kan deze niet verwijderen,kunnen de virussen niks aanrichten? en ook als de proef periode er op zit?

mvg hensat

Geplaatst:

Het enige doel van quarantaine is het bewaren van geinfecteerde bestanden voor latere reddingsacties. Mocht het bestand belangrijk zijn en kan het vandaag niet gerepareerd worden dan misschien morgen met nieuwere virusdefinities of anti-virus tools wel. Norton slaat geinfecteerde bestanden zodanig op dat Windows er niet bij kan, er is dus ook geen kopie in andere mappen. U kunt altijd een handmatige scan uitvoeren ter controle. Ik zou zeggen dat geinfecteerde bestanden direct verwijderd moeten worden maar als het belang van het bestand dat vereist tot maximaal na de tweede update van de virus definities, in tijd ongeveer twee weken. Norton kan items in quarantaine van de hard disk verwijderen zonder tussenkomst van de prullenbak door ze simpel te selecteren en daarna op verwijderen te klikken, eventueel kunt u nog een allerlaatste poging doen het bestand te redden. Laat u niet weerhouden items naar SARC te sturen, hoogstwaarschijnlijk kennen ze de boosdoener en hebben ze die al lang en breed onderzocht maar als zij van niemand input zouden krijgen is het leed niet te overzien. De melding infecteerd N/A zegt mij op dit moment niets, in mijn engelse versie kom ik dit niet tegen, N/A wil volgens mij zeggen Not Available dus Niet Beschikbaar.

Link van Bron

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Download het programma Malwarebytes' Anti-malware. Is gratis en via google te vinden.

Zeer goede programma om spyware en virussen te verwijderen!

LET OP:

De gratis versie is dus geen antivirus programma, dus het is wel noodzakelijk om er een antivirus bij te hebben draaien.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

oke bedankt voor de uitleg ,wat mij betreft mogen die bestanden weg mischien dat ik ze handmatig ga verwijderen of met het programma dat greatone beschreef

Gast Richard7
Geplaatst:

Goeie tip o GreatOne wink

Had al de hele tijd een trojannetje, die wel geblokkeerd werd door ESET maar niet geheel verwijderd. Ook Spybot en AdAware konden dit niet oplossen. Is nu eindelijk foetsie cool

Geplaatst:

@Richard: had dus hetzelfde probleem, NOD32 vond de Trojan wel, maar kon hem niet verwijderen. Na wat speurwerk deze tegengekomen, en probleem ook bij mij opgelost.

Ging het bij jou trouwens om een virtumonde (of zoiets) trojan??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Gast Richard7
Geplaatst:

Precies, dat was 'm: Virtumonde ... klereding! Allerlei andere pakketjes er tegenaan gegooid (die dan een hele tijd aan het scannen waren, iets vonden en dan tegen betaling 'm er ook af wilden gooien...).

Anti-Malware was een beetje een koude douche: huppekee scan, schoonmaken, klaar. Had een fanfare verwacht :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen