Gast Paullo Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Vandaag stond op de website van GvA volgend bericht: "30/04 Baas Telenet verdient 23% meer De gedelegeerd bestuurder van Telenet, Duco Sickinghe, heeft vorig jaar 1,48 miljoen euro verdiend. Sickinghe kreeg voor zijn werk 23% meer dan in 2006. De vaste vergoeding van de grote baas van Telenet bedraagt 700.000 euro. Daarnaast is er een variabel bedrag van 710.000 euro, 43.848 euro als premie voor de groepsverzekering en 24.744 euro andere voordelen. De gedelegeerd bestuurder van Telenet verdiende in 2006 1,2 miljoen euro." Ik zou zo zeggen, allemaal solliciteren. Greets
Poetsdoekje Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 boontje komt om zijn Loontje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
MySat Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Zo, Die moet wel in een verschrikkelijk commerciele omgeving zitten met veel ondernemingsrisico's als monopolist Zal wel een grap zijn van de GVA ? Hopelijk zijn ze zelf geen aandeelhouder.... De kosten van woon-werk verkeer vallen ook nog eens onder de operationele kosten ipv inkomsten. Toch handig zo'n heli-service van deur tot deur. Geen dure 50 euro bijtelling in de maand in Vlaanderen (Ipv NL: 25% van de nieuwwaarde van de auto die ook nog eens 33% duurder is in NL indien je alle belastingen meetelt) en toch mobiel. Hoe goedkoop kun je het maken en het is wat "opvallender" En misgien zijn er nog nl-ers die denken dat de zuiderburen het allemaal maar half regelen ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast fatfreddy Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Kan aan mij liggen hoor maar in vergelijking met een hoop topmensen in het bedrijfsleven in Nederland valt dit nog wel mee.Ik vraag mij af wat Ad Scheepbouwer verdient ?
marco24 Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 tja zodra het een commercieel bedrijf is , en geen overheid heb ik er niet echt een probleem mee. als het maar niet uit mijn belastingcenten betaald word. wie weet heeft zo'n persoon wel de capaciteit om het bedrijf 3 miljoen meer winst te laten maken. dan verdient die persoon het wel , al is het abnormaal veel geld.
minplus Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Ach, uiteindelijk betaal je het toch wel. Als het niet via (hogere) belastingen is, dan wel via de (hogere) prijzen voor de producten, hetzij direct als je bij die club iets koopt, hetzij indirect via prijsafspraken/het elkaars prijs in de gaten houden als je bij een andere club iets koopt. Maak je daar geen illusie over. Het enige is dat het per persoon in Nederland niet per bobo in de honderden euro's loopt, maar alle bobo's bij elkaar opgeteld kosten je jaarlijks heel wat. Of het terecht is of niet is een andere kwestie en moet ieder misschien maar voor zich uitmaken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Fiene56 Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Origineel bericht van: Paullo De gedelegeerd bestuurder van Telenet, Duco Sickinghe, heeft vorig jaar 1,48 miljoen euro verdiend. D'r zijn dagen bij dat ik het niet in mijn knip heb. Vandaag is ook zo'n dag VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Terror Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Ik sluit mij helaas bij Fiene56 aan "zucht" -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Moderator ceesv Geplaatst: 16 mei 2008 Moderator Geplaatst: 16 mei 2008 Als je maar gezond bent, dat is onbetaalbaar! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
PaulCl Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Origineel bericht van: ceesv Als je maar gezond bent, dat is onbetaalbaar! Ja maar gezond met veel geld ook en dat is nog leuk erbij Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
goto Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Dit zijn echt baantjes voor workoholics,altijd werken en nooit thuis. Dan maar een " paar " centen minder en wel de dingen doen die ik leuk vind. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
PaulCl Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Als je in 1 jaar evenveel verdient als een normaal mens in zijn hele leven en je doet dat een paar jaar en stopt er dan mee dan heb je nog veel jaren dat je veel leukere dingen kunt doen dan genoemde "jan met de pet". Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast fatfreddy Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: goto Dit zijn echt baantjes voor workoholics,altijd werken en nooit thuis. Dan maar een " paar " centen minder en wel de dingen doen die ik leuk vind. Ik heb ook zo een medelijden met deze mensen.
Fiene56 Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Origineel bericht van: Paul_Clinckemalie Origineel bericht van: ceesv Als je maar gezond bent, dat is onbetaalbaar! Ja maar gezond met veel geld ook en dat is nog leuk erbij Een oud spreekwoord zei altijd : Liever rijk en gezond dan arm en ziek. Maar alle gekheid op een stokje, er gaat niets boven de gezondheid. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen