Theo50 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ze zijn lekker bezig bij Canal Digitaal. Krijg ik een mailtje dat er allerlei wijzigingen zijn in de zenderlijst. "Laad de CanalDigitaal zenderlijst opnieuw in!" staat er in de mail. Zet m'n Philips op snelscannen, werkt niet. Dan maar gewoon scannen, maar ik had me de tijd en moeite kunnen besparen. History op de Astra 3 geen geluid. Bebe op de AstA 1 geen beeld en geen geluid. Ik denk ik zal mijn andere ontvanger ook even scannen dus kijk op de "nieuwe" zenderlijst om de frequentie na te kijken, is die nog van de vorige maand en daar staan de wijzigingen nog niet in. Schiet mij maar lek.
Elwin Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik weet niet of Canal Digitaal vandaag werkt, denk het niet, anders was het geluidsprobleem van The History Channel al wel opgelost. BeBe TV zal in de loop van deze maand starten, maar het is inderdaad best raar dat ie al in de CDS-zaplijst staat. Ik denk dat het morgen wel opgelost zal zijn...
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 voor 1 zender kunnen ze dit wel doen,zo sparen ze werk uit en waneer die zender er is (in familiepakket) dan zal die wel werken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Theo50 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 Bebe komt er inderdaad in de loop van de maand mei bij. Staat er inderdaad in een regeltje onder, dat had ik even niet gelezen.
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb gisteren nog een nieuwe snelscan kanalenlijst geladen. Nu krijg ik de melding geen signaal gevonden.! Vult u rustig aan !!!
Theo50 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 De melding "geen signaal gevonden "kreeg ik ook steeds met snelscannen. Gewoon scannen werkt wel, maar is zooooooooo langzaam.
ac6693 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 hier inmiddels beeld en geluid op History tv. Bebe doet het nog niet. Maar komt in de loop van deze maand. Eén en Ketnet/Canvas en ActionNow keurig opnieuw ingelezen en bijgewerkt in mijn Topfield lijstje
radio man Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Waar zit History op Astra3 ? Of bedoelen jullie /Geschiedenis ? Sorry, ik heb geloof ik iets gemist...
Gast aart44 Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Origineel bericht van: radio man Waar zit History op Astra3 ? Zend nu uit op het Etalage kanaal dat is dus iedere maand een andere zender nu History channel. Staat gewoon in het rijtje zenders op Astra3 23.5 oost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen