peterksr Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 hallo, ik wil bestanden op een dvd van 4.5 gig branden maar nu zijn de bestanden plm 100 kb groter als de schijf kan je een soort oversize branden met nero ? ik heb nero 8.* gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Ome Peter Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ja kan normaal gesproken wel door bij opties overburn aan te vinken Ofdat dit ook voor versie 8 geld?Neem aan van wel
Gast Pacman Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zou hem verkleinen door b.v. de franse taal er uit te slopen met DVDSchrink.
peterksr Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: Ome Peter Ja kan normaal gesproken wel door bij opties overburn aan te vinken Ofdat dit ook voor versie 8 geld?Neem aan van wel kan je mij vertellen waar ik dat zou moeten vinden de overburn optie ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Ome Peter Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 nou heb ik niet de 8 versie als ben je in het menu data/dvd maken neem je tablad meer dan configureren en neem je tabblad expertfuncties Hoop dat je er iets aan hebt suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen