Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een kennis van mij luistert veel naar radio melodie maar deze is verdwenen nu heb ik gezocht en gevonden maar deze zit nu op Astra 1

KR frequentie 11523.25 H maar hoe krijg ik die .25 in mijn ontvanger Ik heb het geprobeerd met 11523 maar dan heb ik geen ontvangst wie kan mij helpen??

Sipke41

Geplaatst:

Op de "fles" of "pleite" ???

Bron www.radio.nl:

"""Radio Melodie stopt waarschijnlijk snel

Het Duitse commerciële Schlagersender Radio Melodie staat volgens diverse bronnen in Duitsland op het punt om te stoppen. De eigenaar zou hebben gesteld dat het niet meer te doen is wegens gebrekkige reclame-inkomsten. Belspelletjes die het radiostation eerder al doorvoerde leverden ook niet genoeg op.

De zender, die vrij populair was in heel Duitsland maar ook in Oostenrijk en bij veel Nederlandse satellietluisteraars, zou wel eens stopgezet kunnen worden na 31 maart.

Een en ander hangt samen met het aflopen van de huidige licentie. Veel FM-frequenties in de Duitse deelstaat Beieren worden namelijk opnieuw verdeeld. De eigenaar van Radio Melodie zou ook geboden hebben hierop maar dan met het format van een nieuws en talkshow zender.

Mocht Melodie wegvallen dan krijgt Bayern 1 feitelijk in de regio het 'alleenrecht' voor een zender die veel volksmuziek uitzendt. Overigens is er ook in heel Duitsland geen enkele andere zender met veel aandacht voor Volksmuziek behalve dan alle publieke omroepen zoals HR4, WDR4, SWR4, MDR1 en NDR1. [JHV/Radio.NL]"""

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen