odysseus Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Heb ongeveer 3 jaar een TV an de muur van het merk Bluesky (carrefour huismerk) type LC20-HI. Nu doet hij het prima wanneer ik hem gebruik op de satelietontvanger via elke willekeurige ingang. (Scart of RCA) Nu heb ik mijn ontvanger verplaatst en wil ik deze TV gewoon aansluiten op de RF uitgang van de ontvanger. Het probleem is dat deze TV geen zenders wil zoeken, en deze optie in het menu zelfs gewoon overslaat. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen ?? Grote schotels vangen veel wind..
focus103 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 hij staat toch niet op een aux input (AV1,AV2 of zo)? bij een veel toestellen moet je eerst op een gewoon voorkeuze kanaal staan en dan kom je pas in het zenderzoek menu.
odysseus Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 Zelfs die mogelijkheid heb ik niet. Normaal kun je met je afstandsbediening van je AV1... gewoon doorkiezen naar een "normaal" kanaal. Wanneer ik dit probeer loopt de TV vast en helpt alleen nog een be...sche reset. Grote schotels vangen veel wind..
Steve Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 een tip gevonden. Symptoom: No reception via tuner intermittently (black screen). OSD OK. Fout 1/1: Bend regulator located next to microprocessor (it touches the screening can).
odysseus Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Geplaatst: 2 mei 2008 Dat gaan we bekijken grtz Grote schotels vangen veel wind..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen