goofykwek Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Medesatters, Aanstaande 6 mei krijg ik het toppakket gratis (tot 19 mei) Met mijn kaartje kan ik alleen ned 1,2 en 3 decoderen, heb mijn settoppakket opgezegd. Als ik nu voor 19 mei m'n kaartje uit de ontvanger haal en deze over ca. een half jaar weer activeer, zou dan het toppakket er nog op staan? Of onthoudt Canaldigitaal na een half jaar nog om het toppakket te deactiveren? groet goofykwek
peter-nmgn Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 wat denk je Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 als je de update niet ontvangt zal je kunnen kijken tot je de update ontvangt en zolang je betaald voor de kaart,anders gaat alles op zwart van CD Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Met een blokker kan goofykwek tot eind juni kijken. Daarna zijn de key's op zijn kaart niet meer geldig. Vult u rustig aan !!!
goofykwek Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 Bedankt voor de antwoorden. Ik weet wel dat de boel teruggezet wordt op 19 mei,maar ik heb onlangs op dit forum gelezen dat een medesatter nog geniet van een voorgaande aanbieding. Ik ga ervan uit dat in dat geval Canaldigitaal dat betreffende kaartje vergeten heeft terug te zetten. Vandaar mijn vraag. groet Goofykwek
W3ird_N3rd Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: goofykwek Bedankt voor de antwoorden. Ik weet wel dat de boel teruggezet wordt op 19 mei,maar ik heb onlangs op dit forum gelezen dat een medesatter nog geniet van een voorgaande aanbieding. Ik ga ervan uit dat in dat geval Canaldigitaal dat betreffende kaartje vergeten heeft terug te zetten. Vandaar mijn vraag. groet Goofykwek Als dat over mij gaat: ik heb 4 maanden ipv. 2 naar het themapakket gekeken met een "blocker" (november, december, en toen ik begin januari de update naar februari kreeg zat daar het themapakket nog bij). Daarna was het toch echt uit met de pret. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
goofykwek Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Geplaatst: 3 mei 2008 Is nu duidelijk voor mij. groet Goofykwek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen