Ga naar inhoud


gratis toppakket behouden


goofykwek

Aanbevolen berichten

Medesatters,

 

Aanstaande 6 mei krijg ik het toppakket gratis (tot 19 mei)

Met mijn kaartje kan ik alleen ned 1,2 en 3 decoderen, heb mijn settoppakket opgezegd.

Als ik nu voor 19 mei m'n kaartje uit de ontvanger haal en deze over ca. een half jaar weer activeer, zou dan het toppakket er nog op staan?

Of onthoudt Canaldigitaal na een half jaar nog om het toppakket te deactiveren?

 

groet

goofykwek

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je de update niet ontvangt zal je kunnen kijken tot je de update ontvangt en zolang je betaald voor de kaart,anders gaat alles op zwart van CD

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden.

Ik weet wel dat de boel teruggezet wordt op 19 mei,maar ik heb onlangs op dit forum gelezen dat een medesatter nog geniet van een voorgaande aanbieding. Ik ga ervan uit dat in dat geval Canaldigitaal dat betreffende kaartje vergeten heeft terug te zetten. Vandaar mijn vraag.

 

groet

Goofykwek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goofykwek
Bedankt voor de antwoorden.
Ik weet wel dat de boel teruggezet wordt op 19 mei,maar ik heb onlangs op dit forum gelezen dat een medesatter nog geniet van een voorgaande aanbieding. Ik ga ervan uit dat in dat geval Canaldigitaal dat betreffende kaartje vergeten heeft terug te zetten. Vandaar mijn vraag.

groet
Goofykwek

Als dat over mij gaat: ik heb 4 maanden ipv. 2 naar het themapakket gekeken met een "blocker" (november, december, en toen ik begin januari de update naar februari kreeg zat daar het themapakket nog bij). Daarna was het toch echt uit met de pret.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...