Ga naar inhoud


HELP!!!! WIE KAN MIJ HELPEN?


Gast

Aanbevolen berichten


Hallo ik heb een Phillips model 7071 proberen te patchen maar ik kan nu niks meer met dit apparaat

ik heb dit gedaan met seriaal.

ik heb de patch van 6071 eringezet ik had wel de orginele firmware gecontroleerd dit was de versie 6071 nu wou ik de eeprom flashen toen ik dit deed en hem later controleerde de melding eeprom flash error 1940 maar de flash heb ik wel gectoleerd die was wel goed. als ik de ontvanger aansluit zonder kaart kan ik kan ik nog wel naar de menu maar zodra ik de kaart erin doe loopt hij vast.

graag wat reactie hoe ik dit nog verhelpen.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Crazymotha dank je voor je reactie maar ik kan de de kanalen niet meer opnieuw inlezen. je kunt alleen in de menu als je de ontvanger opstart zonder kaart je kunt allleen naar optie 4,5,7 voor de rest doet hij het helemaal niet. ik hoop dat je mij advies kunt geven alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Crazhymotha sorry dat ik je niet eerder kon beantwoorden maar ik kan nog steeds in de se mode van de ontvanger. het flashen lukt wel maar de eeprom geeft een fout aan. en nu doet hij het helemaal niet meer ja je kunt nog wel naar de menu maar dit kan alleen zonder kaart maar dan kun je de kanalen niet opnieuw inlezen.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...