Ga naar inhoud


[TF 7710 hdpvr] lipsync probleem


jakwiba

Aanbevolen berichten

Misschien niet de goede plek maar ik zie geen ander forum waar ik het kwijt kan. Als ik naar Eurosport via de schotel kijk en met name snooker, daar valt het het meeste op, loopt het geluid een halve sec achter op het beeld. Dit is er niet via de BBC2 en ook niet via de kabel zowel anloog als digitaal. Ik kijk nog via scart en een gewone TV. zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?

 

7710HDPVR Aston 1.07 hardware modificatie uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jakwiba
Misschien niet de goede plek maar ik zie geen ander forum waar ik het kwijt kan. Als ik naar Eurosport via de schotel kijk en met name snooker, daar valt het het meeste op, loopt het geluid een halve sec achter op het beeld. Dit is er niet via de BBC2 en ook niet via de kabel zowel anloog als digitaal. Ik kijk nog via scart en een gewone TV. zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?

7710HDPVR Aston 1.07 hardware modificatie uitgevoerd.


Op het forum van chelloo (UPC) loopt er ook een draad over. De digitale kabel heeft er dus ook last van.

Het zit dus niet in je apparatuur, maar in dit geval waarschijnlijk in Eurosport. Hij schijnt het bij sommige uitzendingen wel goed te doen en bij anderen weer niet.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...