reptovis Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb het volgende probleem bij mijn Topfield 5500. Mijn 300gb harddisk draait al 2 jaar probleemloos, totdat hij soms niet opstartte. Eerst was er ook altijd signaal en beeld. Nadat dit weer gebeurde startte de hdd niet meer op, maar na afkoelen wel weer, maar niet altijd. Als hij opstart kun je opgenomen beelden gewoon afspelen. Het gekke is dat er altijd wel een menu wordt getoond op de tv, maar geen beeld meer na een van de gevallen van het niet meer opstarten van de hdd. Hij geeft aan 'geen signaal' Ook tuner aan een andere werkende antenne gehad maakt ook niets uit. Loskoppelen van de hdd maakt niets uit. Ook heb ik de kast opengemaakt, aan de voeding is niets te zien ook geen brandplekken o.i.d. Soms start de hdd weer op en is afspelen mogelijk. De hdd is dus goed. Zou de voeding defect zijn? Zoja hoe kom ik aan een nieuwe of kan ik er zelf nog wat aan doen? Laatste firmware, ook zonder taps opstarten geen verschil. Reptovis Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen