DaFile Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 hallo ik heb een vraag: welke dish-motor zouden jullie nemen van deze 2: - Diseqc H H motor BS100 DiSEqC 1 .2 Usals of - MOTECK SG-2100A (ondersteund diseqc 1.2 en USALs) graag hoor ik van jullie.. BVD! grt.
paardengek Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Beidde diseqc motoren zijn goed. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
edbe Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 zou ik voor de MOTECK SG-2100A gaan 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
mereltje Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: Edbe zou ik voor de MOTECK SG-2100A gaan Waarom ? ben ook nieuwsgierig gr Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
paardengek Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: DaFile en ook geen voorkeur dus?... Nee, ik heb geen voorkeur. Beidde zijn gewoon goed. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Henksat Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Let vooral op de draaisnelheid, daar ga je jezelf aan ergeren als die te langzaam draait. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast ezra Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb zelf een Moteck 2100. Alles werkt prima. En ik moet zeggen dat ik USALS echt ideaal vind. Waar ik me alleen kapot aan erger is dat ik om de ong. 2 weken weer de ladder op moet, omdat dat ding constant opnieuw moet worden afgesteld. (Tot die tijd kan ik de afwijking nog redelijk goed opheffen door mijn coordinaten te wijzigen.) Of ligt dit gewoon aan mij? Als iemand een oplossing weet hoor ik het bijzonder graag.
paardengek Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Heb je een echte Moteck of heb je een Palm sg2100 ? Deze Palm diseqc SG2100 heeft als probleem, dat deze motor niet correct om gaat met usals. Op één of andere manier verzet deze rotor zijn referentiepunt. Zodat het lijkt, dat de motor niet goed meer uitgericht is, terwijl dit niet het geval is. Ik heb al bij een aantal kennissen dit probleem geconstateerd. Aan de sat-receivers ligt het niet. Het komt namelijk bij verschillende sateliet ontvangers voor. Als proef heb ik bij een kennis de usals er uit gehaald en de sateliet-positie met de hand vast gelegd. Maar als je rotor echt niet goed meer is uitgericht en dat komt vaak voor, dan zul je toch je bevestiging moeten checken. Denk aan: # Verkeerde buisklemmen ( gladde i.p.v. gekartelde ) # Niet goed vast gedraaide bouten # Te lichte belast op tegelvoet ( bij gebruik van tegelvoet ). Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast ezra Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb wel een echte Moteck, maar het lijkt inderdaad alsof het referentiepunt verschuift. Aan de bevestiging ligt het niet. Om de proef op de som te nemen heb ik alles een keer gemarkeerd en er was niks verschoven.
sportster Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 ik heb 4 jaar terug een stab hh100 gekocht op aanraden en tot nu toe geen spijt perfect 1 v/d aanraadpunten was dat het binnenwerk van metaal is waar de concurentie plastic prefereert
Ou-Tannu Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 mijn SG2100 wijkt ook af.. alleen bij het draaien naar het Oosten :? draai ik hem tot zn maximale waarde, daarna terug richting het westen prima locks en signaal.. de andere kant uit van West naar oost krijg ik of geen lock.. of een veel zwakker signaal :? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
smetje limb.BE Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Technomate DISEqC H-H Motor TM-2200 Super The new Technomate 2200 motor is 35% faster than the previous 2100A motor. This latest Technomate satellite Diseqc motor is one of the best we have used. Very easy to set up and is an ideal replacement for you current systems motor. Everything is controlled via only one coaxial cable. Specification Dish Size: 120cm Max Diameter of Mounting Pole: 35-65mm Ultra low noise Compact structure Adjustable hardware limits High efficiency designed 60 Satellite positions 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Ou-Tannu Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 klinkt niet gek toch maar eens naar kijken ;P Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen