Ga naar inhoud


Techneuten en Managers.....


Gast FloppyDos

Aanbevolen berichten

Gast FloppyDos

Verdwaald

 

Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet op de grond een vrouw lopen. Hij roept haar toe:"Ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur te ontmoeten, maar ik heb geen idee waar ik ben". De vrouw roept terug:"U bevindt zich in een ballon op tien meter hoogte en u zit tusen de 51 en 52 gr noorderbreedte en tussen de 5 en 6 gr westerlengte". "U bent een technicus", zegt de man. "Inderdaad, hoe weet u dat"? vraagt de vrouw. "Wel", zegt de man, "u hebt een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me bevind. In alle eerlijkheid, u hebt mij niet veel geholpen en mij bovendien nog kostbare tijd doen verliezen".

"U bent een manager", zegt de vrouw. "Inderdaad, hoe weet u dat?", vraagt de man. "Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naar toe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u nu bent. U heeft een belofte gadaan waarvan u geen idee heeft hoe u die moet nakomen. Nu verwacht u dat de mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in dezelfde situatie verkeert als vijf minuten geleden, Aleen is het nu opeens mijn fout!!!

 

Uit Air Sports Mail van November 2007 van de KNVvL

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Lachen...hij blijft leuk

 

Het wordt echt geweldig als je om je eigen grap, geweldig uit je dak gaat cry

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...