Gast thomas999 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 De geschiedenis herhaalt zich, met dien verstande dat het vorige keer de digitale kabelontvanger van Samsung was die dezelfde HDTV problemen gaf. Er zal wel een software update voor deze satelliet ontvanger moeten komen. CDS en Philips onder druk zetten, is het enige dat je kan doen. Ze zullen dan wel zeggen (net als bij het kabel/Samsung probleem) sluit 'm maar via Component aan, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 juni 2008 Moderator Geplaatst: 4 juni 2008 Braintje, hoe is het afgelopen met je probleem? Welke oplossing is er uit de bus gekomen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen