Gast Dutchnerd Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben net telefonisch gebeld door Canaldigitaal voor zgn. aanbieding van 3 maanden gratis kijken naar alle kanalen en daarna bij 1 jarig abonnement voor maar 16,95 euro. Ik vertelde dat ik Set Top Box paket heb voor 4,99 heb en dat ik verder geen interesse heb. En toen vertelde de medewerkster dat settopbox abo met een tientje omhoog zal gaan. Op dat laatste mededeling was mijn reactie kort en zeker krachtig: CD mag wat mij betreft de pot op en ik ga lekker gratis cardsharen. Op de site van CD kon ik niets vinden over deze belachelijke prijsstijging. Weet iemand meer daarover misschien?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 mei 2008 Moderator Geplaatst: 2 mei 2008 Dit is geen nieuws, het is oud nieuws, en in het Canaldigitaal forum liepen daar al een paar draadjes over. Het gaat om 83 cent per maand. Hier bijvoorbeeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Dutchnerd Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Oke dan, Ik dacht dat de prijs met 10 euri per maand omhoog zal gaan. Nou ja 30% prijsstijging is ook niet niks, maar in vergelijking met de kabelboeren is nog altijd het laagste.
Aanbevolen berichten