Neptunus Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb een USB aansluiting op mijn autoradio waarmee ik de IPOD kan aansluiten, helaas is de mapstruktuur van de IPOD niet goed uit te lezen, ik heb daarom even de externe diskfuntie op de IPOD ingesteld, wat mappen aangemaakt onder windows, muziek in de mappen gezet en die zag de autoradio wel. Het probleem alleen is dat die windows mappen weer niet op de IPOD zelf zichtbaar zijn. Het liefst zou ik de IPOD gewoon als een USB station willen gebruiken zodat ik op de autoradio en op de IPOD alles goed zichtbaar heb. Zijn er mogelijkheden? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
arnoldl Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 hier hebben ze ipod radio´s voor...die geven dezelfde menustructuur als op de ipod.. dus bladeren door arties,titel,genre e.d. een ´normale´ usb radio kan dat niet.
winwiz Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Of je moet je Ipod omflashen naar Rockbox, maar dat moet je echt willen. Ik heb een autoradio die wel Ipod aankan en dan heb je die problemen idd niet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen