Ga naar inhoud


linkey of een cardlink


Gast flats

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: LINKEY
Origineel bericht van: Spotvogel
Hum!

Gezien je nick ga ik er van uit dat je alles weet van de Linkey, en dus wil ik je best geloven; maar wat hebben de serial setting nou te maken met de add-on?

Ik heb net je aanwijzingen gevolgd, en het lijkt te helpen, zelfs in een reborn, maar dat mag dan wel wat duidelijker in het menu vind ik!

Waarom doet Spice het overigens niet?


Spice heeft een pakket keuze probleem. (Is nog een bug)
Waarschijnlijk heb je meerdere virtuele seca kaarten (6a en 6c) aanstaan. Bij een originele module/ receiver werkt dit nog niet goed.
Als je alleen 6a aanzet dan werkt spice wel.


Private Spice gaat uit het CDS pakket , probleem opgelost. smirk

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Spotvogel
Nee, want het probleem doet zich bj een hoop gleuven bij nog meer kanalen voor; en in sommige kaartlezers blokkeert vervolgens alles, en moet je heropstarten.
Het ding werkt heel leuk, maar de soft is nog niet helemaal af!


Welke kanalen nog meer?
Heb ze allemaal nagelopen en alleen privite spice werkte niet.
Ik heb alle kanalen behalve man x smile

Betreft heropstarten heb ik gehoord dat eind volgende week nieuwe software voor kwam.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een paar dagen ook een linkey met cardadon in mijn bezit.

Het installeren van de driver op de pc ging niet makkelijk maar het lukte uiteidelijk toch. daarna versie 1.22 eropgezet.

Server van de dreambox erin gezet en al snel beeld op de nederlandse kanalen.... maar niet op de HD kanalen(waar ik wel een abbo op heb!)

TVVlaanderen heb ik wel beeld op de dreambox maar niet via de linkey.

Weet iemand raad?

 

Server van de dreambox. cardadon in mediaguard module in Kathrein UFS910. Virtualcards op 6a 6c gezet.

 

mvg mountenbike

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mountenbike
Ik heb sinds een paar dagen ook een linkey met cardadon in mijn bezit.
Het installeren van de driver op de pc ging niet makkelijk maar het lukte uiteidelijk toch. daarna versie 1.22 eropgezet.
Server van de dreambox erin gezet en al snel beeld op de nederlandse kanalen.... maar niet op de HD kanalen(waar ik wel een abbo op heb!)
TVVlaanderen heb ik wel beeld op de dreambox maar niet via de linkey.
Weet iemand raad?

Server van de dreambox. cardadon in mediaguard module in Kathrein UFS910. Virtualcards op 6a 6c gezet.

mvg mountenbike


Als je twee pakketen hebt dan kan het nog problemen geven bij originele ontvangers en originele modules.
Betreft HD dit zal waarschijnlijk aan de combinatie kathrein en mediaguard module liggen. Werken de HD kanalen wel als je de kaart rechtstreeks in module plaatst?

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY


Als je twee pakketen hebt dan kan het nog problemen geven bij originele ontvangers en originele modules.
Betreft HD dit zal waarschijnlijk aan de combinatie kathrein en mediaguard module liggen. Werken de HD kanalen wel als je de kaart rechtstreeks in module plaatst?


Bedankt voor je reactie;

Hd kanalen rechtstreeks in module werkt wel. (Dan dus weer geen beeld op de dreambox...Blijf ik dus steeds wisselen met de kaart)
Zijn er nog instellingen welke ik kan wijzigen welke hier invloed op hebben?
Kan ik nog iets aan de server kant beinvloeden?

Je geeft aan dat bij 2 paketten (of nog meer..) er problemen kunnen voordoen. Weet iemand of hier aan gewerkt word? (nieuwe software?)

groeten mountenbike

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spotvogel
Ik hoop dat er i.v.m nieuwe software ook getest wordt in wat meer verschillende gleuven, zoals Matrix reborn, Xcam Orion, en vooral ook de multicasgleuven die embedded in vele ontvangers zitten!


Probleem op originele modules/ receivers is dat het naar pakket code kijkt, hierdoor gaan sommige kanalen nog niet open.

Op multicas gleuven werkt het al goed welke receiver bedoel??

Ik kijk nu al bijna 3 weken op maxdigital 225 HD inclusief HD kanalen via embedded slot en nog geen uitval gehad.

Wel moet je de waardes goed instellen en een stabiele server hebben.

Voordeel is ook dat je makkelijk een log file kunt maken.
Zo kan je zien wat er fout gaat, dus in linkey of op je server.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ook ik heb een Maxdigital 225 HD en Linkey met cardaddon sinds een paar weken. Ik heb de voeding voor de Linkey rechtstreeks op de USB van de Max aangesloten. De instellingen zoals aangeraden. Dit werkt goed. Ik heb wel af en toe een freeze van 10 sec. Maar er zullen nog wel verbeteringen komen denk ik. Ik heb nog een hele stapel decoders en modules liggen. Ik ga daar een mee testen of die met de Linkey willen werken...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fdm
Hallo,
Ook ik heb een Maxdigital 225 HD en Linkey met cardaddon sinds een paar weken. Ik heb de voeding voor de Linkey rechtstreeks op de USB van de Max aangesloten. De instellingen zoals aangeraden. Dit werkt goed. Ik heb wel af en toe een freeze van 10 sec. Maar er zullen nog wel verbeteringen komen denk ik. Ik heb nog een hele stapel decoders en modules liggen. Ik ga daar een mee testen of die met de Linkey willen werken...


Is de freeze tijdens zappen, dus beeld komt 1sec op valt weg en daarna werkt het goed of tijdens kijken.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mountenbike
Origineel bericht van: LINKEY


Als je twee pakketen hebt dan kan het nog problemen geven bij originele ontvangers en originele modules.
Betreft HD dit zal waarschijnlijk aan de combinatie kathrein en mediaguard module liggen. Werken de HD kanalen wel als je de kaart rechtstreeks in module plaatst?


Bedankt voor je reactie;

Hd kanalen rechtstreeks in module werkt wel. (Dan dus weer geen beeld op de dreambox...Blijf ik dus steeds wisselen met de kaart)
Zijn er nog instellingen welke ik kan wijzigen welke hier invloed op hebben?
Kan ik nog iets aan de server kant beinvloeden?

Je geeft aan dat bij 2 paketten (of nog meer..) er problemen kunnen voordoen. Weet iemand of hier aan gewerkt word? (nieuwe software?)

groeten mountenbike


Kleine update;
Sinds gisteren werken de HD kanalen wel zonder enige verandering te heben gemaakt. (tvv nog niet)

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de linkey + ad-on ook getest op wat ontvangers.

 

mbox nope krijg hem niet aan de gang.

maxplus is goed te doen wel af en toe uitval.

philips is goed te doen soms wel 10 sec zwart.

strong wil niet goed werken . niet stabiel.

 

verder heb ik wat pc's problemen met de interface.

lijkt met norton te maken hebben .

wat verder nog handig lijkt is dat je prov. 0 uit kunt schakelen .

Dat zal bij sommige ontvangers ook problemen geven .

die zien nu

 

0

6a

6b

6c

6d

 

De 0 provider is er altijd. maak iets dat je die kan verwijderen.

zal misschien wel wat oplossen???

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe software 1.24

Bij mij werken nu canaldigitaal en tvvlaanderen ook met de nieuwe software.

HD kanalen werken ook met deze software.

Wel een paar keer moeten resetten nadat er geen beeld meer kwam.

Linkey + cardaddon op de Kathrein

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie het interesseert: de Linkey doet het in een Reborn veel beter als je een MRB 2.12 op de cam zet ipc UCAS 3.1.

Geen crashes meer, en ook geen pakketproblemen, dus nu alle kanalen van CD en TVV.

 

Heefer trouwens iemand een lijstje van alle Viaccessproviders dat ik er zo in kan knallen, zou werk schelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...