Gast Weeman Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Mijn echostar AD 3000IP liep net vast en hij start niet meer sinds ik hem uit deed.Je ziet steeds een punt die beweegt.Op de site van echostar staat dat je de software moet updaten maar ik snap alleen dit deel van de readme niet: 1 Installation of the Software Loader onto the PC ---------------------------------------------------------------- a) Copy the folder EchoStar into C:\Program Files\ Open the folder C:\Program Files\EchoStar c) Note that two folders are present; MP3 Loader and Software Loader Ik heb nergens een Echostar folder
Gast sattaz Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Origineel bericht van: Weeman Ik heb nergens een Echostar folder @Weeman, Die heb je niet nodig. Gewoon het programma (echoload2.exe) uitvoeren dat bij het bestand ReadMe.txt hoort. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Weeman Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Bedankt hij zit nu al 24 minuten te uploaden naar de echostar maar de balk en de tijd bewegen niet meer wat moet ik nou doen?
focus103 Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Weerman probleen klinkt bekent ik heb ook een 3000 (overgenomen van acid als defect) deze starte ook niet of slecht op (streepje op display bleef lopen) bij mij lijkt het er op dat de grote IBM chip die er op zit (of een onderdeel daar in de buurt) geen goed kontakt maakt. Als ik daar op druk tijdens opstarten draait hij. Zo heb ik hem ook geupdate (200 > 1100). Maar het probleem zit er nog steeds in. beugeltje gemaakt die de chip op de print drukt. Nog geen echte oplossing. Zoek nog het schema. Als ik meer weet hoor je dat nog wel.
Gast Weeman Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Bedankt voor de reply foxus103.Ik heb gisteren de echostar open gemaakt om te kijken of er iets los is maar ik heb niks opgemerkt.Verder heb ik ook geprobeerd om te updaten door op de IBM chip te drukken maar dit lukte ook niet Ik ga volgens mij een nieuwe kopen totdat de dreambox 8000HD komt(volgende maand?)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen