Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had voor een 3 dagen geleden geen signaal meer op 12670 Verticaal, wel op de belgische zender één.

Ik las dat de belgische zeders aan het verhuizen zijn naar 12722 Horizontaal.

Ik heb dus alles opnieuw laten zoeken en inderdaad nu heb ik alles 2 keer staan.

Maar ook op die frequentie geen beeld op ketnet/canvas en wel op één, ook beeld op action now.

Ik heb het familiepakket en heb het ook altijd gehad, iemand hier een idee over??

Geplaatst:

Ze moeten allebei beeld geven, waarbij de oude frequentie dan tekst door het beeld heeft.

Welke CAM/ontvanger gebruik je? Al opnieuw geactiveerd? Op Actionnow! moet je trouwens geen beeld hebben.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Een cam gebruik ik niet.

Ik gebruik als ontvanger een clarketech.

Na 7 uur 's avonds heb ik action now en één doet het ook, behalve ketnet/canvas op beide frequenties niet.

Gast aart44
Geplaatst:

Dat ligt aan de software van de Clarke Tech ook de Maxplus 2100(zelfde ontvanger) heeft dat probleem.

Oplossing is er oude software inzetten, ook kun je melden bij de dealer of verdeler hopenlijk komt er een oplossing.

Overigens werkt het wel als je hem maar een tijdje laat staan 20-30 seconden vaak. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen